.....................  

 


 

فارسی ساز windows vista

دانلود Windows Vista Persian Language Interface Pack - فارسی ساز محيط ويندوز ویستا

بسته رابط زبان (Windows Vista LIP) برای Windows Vista نسخه ای است با ترجمه بخش هایی از Windows که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. پس از نصب LIP، متن های موجود در برنامه های جادویی تنظیم، کادرهای گفتگو، منوها، عناوین راهنمایی و پشتیبانی و سایر موارد موجود در رابط کاربر به زبان LIP نمایش داده می شوند. متنی که ترجمه نشده است به زبان اصلی Windows Vista نمایش داده می شود. بعنوان مثال اگر یک نسخه اسپانیایی Windows Vista خریده اید و یک LIP کاتالان نصب کرده اید، بعضی از متن ها به زبان اسپانیایی باقی خواهد ماند. بیش از یک LIP را می توانید نصب کنید بنابراین هر کاربر رایانه این امکان را دارد که رابط کاربر را به زبان دلخواه خود نمایش دهد. به نوعی میتوان گفت که فارسی ساز ویندوز ویستا می باشد.
كاربران Windows Vista باید از تایید اعتبار اصلی مایكروسافت برخوردار باشند تا بتوانند به ویژگی های اصلی محصول و به روزآوری های غیر امنیتی و پشتیبانی محصول از مایكروسافت دسترسی داشته باشند.


دانلود Windows Vista Persian Language Interface Pack - فارسی ساز محيط ويندوز ویستا دانلود با لينک مستقيم external link
دانلود Windows Vista Persian Language Interface Pack - فارسی ساز محيط ويندوز ویستا حجم : 2.50 مگابايت
دانلود Windows Vista Persian Language Interface Pack - فارسی ساز محيط ويندوز ویستا پسورد : www.downloadsoftware.ir



:: موضوعات مرتبط: فارسی ساز windows، ،

نوشته شده توسط amirhossein در یک شنبه 4 فروردين 1392

و ساعت 12:5
 
 


 

قدرتمندترین و کامل ترین فارسی ساز windows xp

با استفاده از اين برنامه مي توانيد منوهاي ويندوز XP و حتي تمامي راهنماهاي ويندوز  را فارسي کنيد. اين برنامه محصول مايکروسافت است. پس اشکالات فارسي سازهاي ايراني را ندارد. اين برنامه در سايت مايکروسافت براي دانلود موجود است ولي براي دانلود آن محدوديتهايي قرار داده شده است. براي Uninstall کردن برنامه مانند برنامه هاي ديگر از قسمت Add or Remove Programs استفاده کنيد.از جالبي اين برنامه اين است كه اكثر قسمتهاي پر كاربرد و مورد استفاده ويندوز فارسي شده است اين امر در آشنايي بهتر با ويندوز و يادگيري و درك بهتر آن كمك بسيار خوبي براي كاربران است از نكته هاي بسيار جالب و منحصر به فردي كه مايكروسافت در اين نسخه مورد توجه قرار داده است از راست به چپ كردن تمامي متن ها و حتي پنجره هاي ويندوز است اين نسخه فارسي حرفه اي حتي در برنامه هاي خاص و گزينه هايي از برنامه ها را به صورت اتوماتيك فارسي مينمايد كه اين هم از قابليت هاي فوق العاده اين فارسي ساز بسيار مطمئن ميباشد. پيشنهاد ميكنيم حتماً اين فارسي ساز را دريافت كرده و از آن استفاده كنيد

منبع ميهن دانلود www.Mihandownload.com

  دانلود  - حجم فايل 10.90 مگابايت

[ پسورد www.MihanDownload.com به صورت حروف کوچک وارد کنید



:: موضوعات مرتبط: فارسی ساز windows، ،
:: برچسب‌ها: فارسی ساز windows xp,

نوشته شده توسط amirhossein در یک شنبه 4 فروردين 1392

و ساعت 11:59
 
 


 

فارسی ساز windows 7

بسته رابط زبان (LIP) برای Windows، نسخه ای با ترجمه بخش هایی از Windows ارائه می دهد که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. پس از نصب LIP، متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و پشتیبانی به فارسی نمایش داده می شوند. متن هایی که ترجمه نشده اند به زبان اصلی Windows 7 خواهند بود. به عنوان مثال، اگر یک نسخه انگلیسی Windows 7 را نصب کرده باشید و LIP فارسی را نصب کنید، ممکن است برخی از متن ها به زبان انگلیسی باقی مانده باشد. بیش از یک بسته رابط زبان (LIP) را می توانید روی یک زبان اصلی نصب کنید. LIP های Windows را می توان بر روی تمام نسخه های Windows 7 نصب کرد.

نیازمندیهاى سیستم
- سیستم عامل هاى پشتیبانى شده: Windows 7
- Microsoft Windows 7
- نصب زبان اصلی مورد نیاز Windows 7: انگلیسی
- ۴٫۶۳ مگابایت فضای خالی برای بارگیری
- ۱۵ مگابایت فضای خالی برای نصب

 

وب سایت فارسی زبان فوردانلودز | www.4downloads.ir

دستورالعمل ها:
هشدار: اگر رمزگذاری BitLocker شما فعال شد، تا قبل از نصب LIP آن را به حالت معلق نگهدارید. Control Panel را باز کنید، System and Security و سپس BitLocker Drive Encryption را فعال کنید. روی Suspend Protection کلیک کنید .
از آنجا که فایل های متفاوتی برای فارسی سازی نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی Windows 7 LIP موجود است، قبل از شروع به بارگیری باید مشخص کنید که کدام نسخه از Windows 7 در رایانه شما نصب شده است:
روی دکمه Start کلیک کنید، سپس روی رایانه کلیک راست کنید و Properties را انتخاب کنید. این گزینه اطلاعات اولیه مربوط به رایانه را به شما نشان می دهد.
برای نوع سیستم به قسمت سیستم نگاه کنید . این قسمت به شما می گوید که آیا نسخه ۳۲ بیتی سیستم عامل Windows 7 روی رایانه شما نصب است یا نسخه ۶۴ بیتی آن.

راهنمای تغییر زبان:
برای تغییر زبان ویندوز به حالت قبل و یا تنظیم مجدد زبان انتخابی، مراحل زیر را انجام دهید:
وارد control Panel شده و گزینه Region and Language را انتخاب کنید و از سربرگ Keyboard and Language و در بخش انتهایی پنجره یعنی گزینه Choose a display language زبان مورد نظر خود را (فارسی یا انگلیسی) انتخاب کنید.


دانلود بسته فارسی ساز ویندوز ۷ ( ۳۲ بیتی ) - با حجم ۲٫۶۹ مگابایــت





رمز فایل :www.4downloads.ir
 


:: موضوعات مرتبط: فارسی ساز windows، ،

نوشته شده توسط amirhossein در یک شنبه 4 فروردين 1392

و ساعت 11:55
 
 


 

فارسی کردن windows 8

مایکروسافت با ارائه پکیج زبان های مختلف، امکان تغییر زبان ویندوز را فراهم کرده است. به این پکیج ها LIP یا همان Language Interface Pack گفته میشود.

 

اگر دوست دارید محیط، منوها، و پیغام های ویندوز 8 را از انگلیسی به فارسی تغییر دهید، میتوانید از پکیج LIP استانداری که برای این کار وجود دارد استفاده کنید.

 

این رابط زبان فارسی توسط خود مایکروسافت ارائه شده و قادر است تا متن های موجود در برنامه های ویندوز، منوها، پیغام ها، راهنماها، و برخی دیگر از قسمت های ویندوز 8 را فارسی کند. به این ترتیب کار با ویندوز 8 برای افرادی که تسلط کمی به زبان انگلیسی دارند ساده تر خواهد شد.

 



:: موضوعات مرتبط: فارسی ساز windows، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در شنبه 3 فروردين 1392

و ساعت 15:50
 
 



صفحه قبل صفحه بعد

.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by barghdownload ::.
.:: Design By :
wWw.Theme-Designer.Com ::.


 



به وبلاگ من خوش آمدید




اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
متفرقه
کامپیوتر
نرم افزار کامپیوتر
بازی کامپیوتر




amirhossein
















   

1 , دانلود نرم افزار ویرایش و مدیریت حرفه ای تصاویر Ashampoo Photo Commander 11 , فارسی ساز windows xp , دانلود انتی ویروس و دیوار اتش , android , Lie Detector HD v1 , 06 , Earn To Die , IDM UltraCompare 8 , 50 , بهینه سازی سیستم عامل اندروید با Mobo Task Killer Pro 1 , ساخت تصاویر موزاییکی با Foto-Mosaik-Edda 5 , 7 , مروگر قدرتمند ChromePlus 1 , 5 ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1