.....................  

 


 

 دانلود The Penguin King 2012 BluRay مستند شاه پنگوئن
|مستند ( The Penguin King ) محصول 2012  با کیفیت BluRay 720p|
|تقدیم به کاربران علاقه مند به مستند حیات وحش میهن دانلود|

|این مستند به صورت کاملا سه بعدی 3D Half SBS می باشد |

پنگوئن یکی از موجودات دوست داشتنی قطب جنوب است.این مستند در مورد شاه پنگوئن می باشد که پس از سه سال به سرزمین خود باز میگردد ، جایی که به دنیا آمده و بزرگ شده است.
پَنگوئن‌ها پرندگانی هستند بدون قدرت پرواز از راسته گُوِه‌سانان (Sphenisciformes) از خانواده گُوه‌گان (Spheniscidae) که از ماهی‌ها تغذیه می‌کنند آنها بال‌های کلفتی دارند که به عنوان باله شنا از آن بهره می‌گیرند. پنگوئنها در جاهای سردسیر نیمگردی پایینی زمین زیست می‌کنند.نام راسته و خانواده آنها نمایانگر شکل گوه‌ای بدن آنها است
از نظر ریشه‌ای نام پنگوئن متعلق به پنگوئن اقیانوس منجمد شمالی می‌باشداین پرندگان قادر به پرواز نیستند زمانی که ملوانها به اقیانوس منجمد جنوبی رسیدند همین نام را به پرندگان آنجا که قادر به پرواز نبودند اطلاق کردند. در مورد ریشه این نام گوناگون گویند.

 دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

http://shop.mihandownload.com/wp-content/uploads/2012/07/dl.gif

براي خرید The Penguin King 2012 3D مستند سه بعدی شاه پنگوئن  در 1 دي وي دي  به قیمت 4200 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید.

buybig1.gif

http://mihandownload.com/site-theme/blue/ads/khanwars/hdd.gif



 دانلود The Penguin King 2012 BluRay مستند شاه پنگوئن


قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:

 
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.

راهنمای عمومی رفع ارور اکسترکت:

اینجا کلیک کنید




در صورت برخورد با هرگونه مشکل درزمینه ی اکسترکت و پخش فیلم های منتشر شده در میهن دانلود ، مشکل خود را همراه با عکس و متن ارور  به آدرس زیر ارسال نمایید    ؛ شایان ذکر است ایمل های فاقد مشخصات گفته شده پاسخ داده نمی شوند :
hassannezhad.h @ Gmail.com



کیفیت به شرح زیر می باشد:

 

English | 01:20:12 | H264 | 1368x768 | 24.00fps 7560 Kbps | AC3 640 Kbps 48.0khz | 4.24 GiB

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 28 فروردين 1392

و ساعت 19:30
 
 


 

رمز گذاری بر روی USB دیسک با نرم افزار Odin U Disk Encrypt Creator 9.8.2

 

Odin U Disk Encrypt Creator

Odin U Disk Encrypt Creator 9.8.2 نام نرم افزاری حرفه ای جهت رمز گذاری بر روی فلش دیسک های می باشد. افراد زیادی در دنیای امروز به دنبال نرم افزاری رمز گذاری بر روی اطلاعات خود هستند. در این پست از وب سایت میهن دانلود ما برای شما عزیزان نرم افزاری حرفه ای جهت انجام این امر اماده نموده ایم. شما عزیزان با استفاده از نرم افزار Odin U Disk Encrypt Creator به آسانی میتواین بر روی فلش دیسک های خارجی خود رمز های عبور قوی گذاشته و هیچ کس غیر از خود شما نتواند به ان دسترسی پیدا نماید! زمر های شما بعد از اعمال بر روی دیسک ها بدون نیاز به نرم افزار نصب قابل ارجا بر روی سیستم های دیگر می باشد و به خوبی کار می کند. این نرم افزار با ایجاد یک دیسک مجازی در داخل دیسک رمز را بر روی دیسک اعمال می نماید



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 28 فروردين 1392

و ساعت 19:23
 
 


 

رمزگذاری بر روی دیسک های سخت با نرم افزار Odin HDD Encryption 9.8.3 نوشته شده توسط Feisal در تاریخ د

Odin Frame Photo Creator

Odin Frame Photo Creator 9.8.3 نام نرم افزاری حرفه ای جهت ساخت قالب برای تصاویر می باشد. اگر شما نیز دوست دارید تصاویر خود را زیباتر نموده و بیشتر به انها جلوه دهید در این پست از وب استی میهن دانلود ما برای شما نرم افزاری را اماده نموده ایم که کار شما را آاسان می نماید. با استفاده از نرم افزار Odin Frame Photo Creator شما قادر میباشید برای تصاویر خود قاب گذاشته و به انها افکت های زیبا دهید. شمابه راحتی میتوانید با استفاده از این نرم افزار تصاویر دیجیتالی خود را نیز ویرایش نموده و کیفیت انها را بهبود دهید.این نرم افزار انواع زمینه های مختلف را برای شما فراهم نموده است ، بر مثال میتوان به زمینه های همچون گل، چمن، اقیانوس، کارتون، حیوانات اشاره کرد. علاوه بر زمینه گذاری شما میتوانید عکس های طراحی و کار شده با این نرم افزار را در کامپیوتر خود ذخیره کرده و یا انها را چاپ نمائید. از ابزار ویرایشگر این نرم افزار میتوانید برای تنظیم وضوح تصویر ، تنظیم رنگ RGB تصویر flip & rorate تصویر و ... استفاده نمائید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 28 فروردين 1392

و ساعت 19:19
 
 


 

بهینه سازی سیستم عامل اندروید با Mobo Task Killer Pro 1.1.0

یک اپ بسیار کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که به وسیله آن می توانید بر روی برنامه های در حال اجرا مدیریت داشته باشید و پروسه های اضافی را حذف کرده و باعث افزایش سرعت گوشی یا تبلت تان شوید. امید است مورد قبول تان واقع شود.

 

Mobo Task Killer Pro بهینه سازی سیستم عامل اندروید با Mobo Task Killer Pro 1.1.0



:: برچسب‌ها: بهینه سازی سیستم عامل اندروید با Mobo Task Killer Pro 1, 1, 0,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در دو شنبه 26 فروردين 1392

و ساعت 16:39
 
 


 

دانلود نرم افزار بالا بردن رتبه سایت شما در موتورهای جستجو Ranking Toolbox

دانلود نرم افزار بالا بردن رتبه سایت شما در موتورهای جستجو گر Ranking Toolbox 6.1.5
تمامی دارندگان سایتهای های اینترنتی به دنبال افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت خود هستند و از روش های مختلفی برای اینکار استفاده می کنند. SEO که مخفف Search Engine Optimization می باشد یکی از روش های افزایش بازدید سایت به کمک بهینه سازی سایت در موتورهای جستجوگر می باشد. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزرای را برایتان آماده کرده ایم که با کمک روش گفته شده باعث بالا بردن رتبه سایت شما در موتورهای جستجوگر می شود. نرم افزار Ranking Toolbox  با بهرگیری از تکنولوژی SEO می تواند باعث بالا رفتن رتبه ی سایت شما در در موتورهای جستجوگر شود. در واقع شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید مطالب سایت خود را در موتور های جستجوگر بهینه سازی کنید تا در صورت جستجوی کاربران سایت شما در بالاترین رتبه قرار گیرد و در نتیجه کاربر وارد سایت شما شود. این نرم افزار محصول شرکت AceBIT GmbH بوده و دارای ابزارهای متفاوتی است که شما با کمک  هر کدام از آنها میتوانید رتبه و وضعیت سایت خود را در موتورهای جستجوگر اینترنتی بهبود بخشید. همچنین داشتن قسمت ارزیابی وضعیت سایت شما در موتورهای جستجوگر و نیز ارائه آمار دقیق بعد از ارزیابی از دیگر امکانات و قابلیت های این نرم افزار به شمار میرود.

برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
- بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجوگر.
- استفاده از تکنولوژی SEO جهت بالا بردن رتبه سایت.
- داشتن ابزارهای دقیق یافتن کلمات کلیدی مناسب.
- ارزیابی وضعیت سایت در بین موتورهای جستجوگر.
- ارئه گزارش و آمار دقیق حاصل از ارزیابی سایت.
- داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ...


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار بالا بردن رتبه سایت شما در موتورهای جستجو Ranking Toolbox,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در شنبه 24 فروردين 1392

و ساعت 18:14
 
 


 

دانلود بازی Need For Speed Most Wanted Unique 2010

دانلود بازی Need For Speed Most Wanted Unique 2010
همان Most Wanted قدیم اما با ماشین های جدید و اسپرت منحصر به فرد.
100% تست شده و نصب آسان بدون نیاز به کرک.

حتمآ اکثر شما با محصولات کمپانی EA آشنا هستید. از جمله معروف ترین محصصولات این کمپانی بزرگ را میتوان به مجموعه بازیهای جنون سرعت Need For Speed اشاره نمود که به جرات میتوان آنها را به عنوان زیبا ترین و پر طرفدارترین بازیهای اتومبیل رانی در سراسر جهان قلمداد نمود. هر ساله بازی جدیدی از سری مسابقات جنون سرعت از این شرکت روانه بازارهای جهانی میگردد که عمدتآ با فروش بسیار بالایی رو به رو می گردد. در سال 2009 بازی Shift از سری بازی های NFS وارد بازار شد که با فروش بسیار خوبی رو به رو گردید. یکی از محصولات قدیمی این شرکت Most Wanted می باشد که قطعآ اکثر کسانی که به سری بازیهای NFS علاقه مند اند آنرا می شناسند. میتوان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازیهای جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازیهای کامپیوتری Most Wanted از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است. امروز در سایت نسخه 2010 این بازی پر طرفدار را با امکانات جدید و ظاهر کاملآ تغییر یافته برایتان آماده کرده ایم. بازی

NFS Most Wanted Unique 2010

از لحاظ محتوا و سبک بازی کاملآ شبیه نسخه قدیمی خود است در واقع شما در ابتدا با BMW که در اختیار دارید شروع به مسابقه می کنید و سپس با از دست دادن آن و انتخاب ماشین جدید اقدام به سپری نمودن Black List خواهید نمود تا در مرحله پایانی BMW خود را پس بگیرید. اما ظاهر بازی دستخوش تحولات گوناگونی گشته به عنوان مثال BMW شما سفید رنگ بوده و دارای اسپرت ساده می باشد که در این نسخه جدید رنگ آن به مشکی متالیک تغییر یافته و تمامآ اسپرت شده می باشد. علاوه بر این سایر قسمت های بازی تغییر یافته مانند جاده ها ، رنگ درختان و چمن زارها ، ماشین هایی که در حال عبور و مرور هستند ارتقا یافته و به طور کامل اسپرت شدند و بسیاری از قسمت های ریز و درشت بازی تغییر یافتند و زیباتر شدند. این نسخه از بازی مخصوص کسانی تهیه شده که علاقه بسیار زیادی به رنگ ها و ابزارهای اسپرت ماشین دارند.



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در شنبه 24 فروردين 1392

و ساعت 18:9
 
 


 

حل مسائل و معادلات ریاضی با نرم افزار Mosek Optimization Tools 6.0.0.106

حل مسائل و معادلات ریاضی با نرم افزار Mosek Optimization Tools 6.0.0.106

برای حل معادلات و مسائل ریاضی طراحی شده است. این نرم افزار امکانات بسیار کاملی را در اختیار شما قرار می دهد تا مسائل ریاضی خود را بنویسید و آنها را حل کنید. می توانید در انجام این کار از نرم افزار نیز کمک بگیرید. در انجام معادلات ریاضی و حجم و نوع آنها محدودیتی وجود ندارد و می توانید از علائم مختلف ریاضی استفاده نمایید. براحتی می توانید پیچیده ترین مسائل ریاضی را با استفاده از این نرم افزار حل کنید و به جواب برسید.

برخی ویژگی های این نرم افزار  :
- امکان رسم نمودار و مخروط های درجه دوم
- امکان حل پیچیده ترین مسائل ریاضی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- کاربرد آسان
- و ... .


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در شنبه 24 فروردين 1392

و ساعت 18:6
 
 


 

دانلود تم زیبای ویندوز ایکس پی HaWo red 7 Theme

دانلود تم زیبای ویندوز ایکس پی HaWo red 7 Theme

ویندوز xp یکی از موفق ترین پروژه های مایکروسافت بوده و از کاربران بسیاری برخوردار است اما با این وجود ظاهر این ویندوز چندان گرافیکی نبوده و کاربران پس از مدتی از ظاهر تکراری آن خسته شده و در پی تعویض تم و یا تصویر پس زمینه خواهند بود. به همین جهت امروز یک تم فوق العاده زیبا و با گرافیک بالا برای شما عزیزان  آماده کرده ایم که برای ویندوز XP طراحی شده است.این تم ظاهر ویندوز ایکس پی شما را تا حد بسیار زیادی به ویندوز سون نزدیک می کند و به شما امکان ایجاد تنوع در محیط کاری ویندوز را می دهد. این تم دارای تصاویر پس زمینه زیبایی نیز هست و همچنین نوار وظیفه و دیگر منوهای آن کاملأ مشابه با ویندوز سون طراحی شده اند.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در شنبه 24 فروردين 1392

و ساعت 18:5
 
 


 

دانلود نرم افزار ريكاوري ويندوز 7 -Windows 7 System Recovery Disc (x32/x64) Updated

دانلود نرم افزار ريكاوري ويندوز 7 -Windows 7 System Recovery Disc (x32/x64) Updated

زمان آن است كه دیسک هاي بازیابی به كارآیند ، توصيه مي شود كه کاربران با ایجاد یک دیسک بازیابی در اسرع وقت و نگه داشتن آن در یک محل امن به امنيت ويندوز خود كمك كنند. در صورتي كه ويندوز 7 شما نتواند بوت شود اين ديسك بازيابي مي تواند به رفع اين مشكل بپردازد.بعد از بوت شدن سيستم اين نرم افزار به بازيابي كامل اطلاعات و تلاش براي رفع مشكل موجود به صورت خودكار عمل مي كند.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در شنبه 24 فروردين 1392

و ساعت 18:4
 
 


 

رمزگذاری و حفاظت کامل از فایلهای شخصی و فولدرها با Folder Lock 7.0.6

رمزگذاری و حفاظت کامل از فایلهای شخصی و فولدرها با Folder Lock Folder Lock 7.0.6
 نرم افزاری امنیتی سریعی است که می توانید فایلها، پوشه ها، درایوها، تصاویر و اسناد متعدد را با رمزگذاری برروی آنها در عرض چند ثانیه، قفل گذاری ، مخفی و حفاظت نماید . فایلهای حفاظت شده بصورت مخفی ، غیر قابل ردیابی، غیر قابل دسترس و با ضریب امنیتی بسیار بالا می باشند . این نرم افزار از اطلاعات شما در برابر کودکان، دوستان، و همکاران شما حفاظت میکند و انها را از خطراتی جون ویروسها، تروجانها، کرمها ی رایانه ای و نرم افزارهای جاسوسی وحتی دربرابر کامپیوترهای شبکه ، کاربران کابلی و هکرها محافظت می نماید .فایلها همچنین میتوانند برروی درایوهای USB ، حافظه ای قابل حمل، سی دی های قابل رایت مجدد، فلاپی ها و نوت بوکها کاملا بصورت محافظت شده قرار گیرند . حفاظت از فایلها حتی اگر انها از سیستمی به سیستم دیگر منتقل شوند یا برروی دیسک قابل حمل قرار گیرند، بدون نیاز به نصب برنامه ادامه می یابد. این برنامه این قابلیت را دارد که فایلهارا در ویندوز، داس و حتی در حالتMode Safe می تواند اجر اشود و فایلها را قفل نماید . گزینه های اختیاری اضافی دیگر ی مانند Stealth Mode ، کنترل تلاش هکری، دکردن فایلها، قفل خودکار، خاموش نمودن خودکار سیستم، قفل نمودن کامپیوتر، پاک نمودن ردپاهای برجای مانده برروی سیستم، استفاده از استاندارد جدید ۲۵۶ بیتی رمزگذاری Blowfish و منوی محتوا در اکسپلورر ویندوز از قابلیتهای این نرم افزار قدرتمند می باشد .

این نرم افزار همچنین با ویندوزهای Vista/2003/XP/2000/NT/Me/98/98S سازگار بوده و با تمتم انواع دیسکها مانند FAT16, FAT32, NTFS کار میکند. شایان ذکر است که نرم افزار Folder Lock بیشترین میزان دانلود دربین برنامه های امنیتی را از وبسایتهای مختلف دارد. قابلیت افزوده شد ه در این نسخه از نرم افزار، امکان آپدیت و بروزرسانی خودکار برای اطلاع شما از جدیدتریت نسخه های نرم افزار است .



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: رمزگذاری و حفاظت کامل از فایلهای شخصی و فولدرها با Folder Lock 7, 0, 6,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در شنبه 24 فروردين 1392

و ساعت 18:1
 
 


 

نرم افزار منشی تلفنی با PC 2 Answering Machine Pro 2.0.5.5

نرم افزار منشی تلفنی با PC 2 Answering Machine Pro 2.0.5.5

.در پست امروز وبسایت پاتوق یو نرم افزاری را برای تبدیل کامپیوتر به یکم منشی تلفنی و آگاه شدن از زنگ زدن تلفن برای دانلود شما عزیزان قرار اده است. PC 2 Answering Machineنام نرم افزاری است که با تبدیل کامپیوتر به یک منشی تلفن باعث آگاهی شما از تلفن منزلتان می شود.این نرم افزار دارای قابلیت ضبط مکالمات است.که می توانید مکالمه ضبط شده را در 4 فرمت صوتی دیگر منتشر کنید.علاوه بر این امکانات قابلیت ذخيره ي شماره ها، همراه با روز و ساعت را دارا می باشد.این نرم افزار شماره فرد تماس گیرنده را بر روی کامپیوتر نمایش داده و می توانید با تنظیم امکان فرستادن به ایمیل آرشیو مکالمات را در ایمیل خود دریافت کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در شنبه 24 فروردين 1392

و ساعت 18:0
 
 


 

دانلود آنتی ویروس جدید و کم حجم هیتمن برای کامپیوتر - Hitman Pro 3.7.0.182

دانلود آنتی ویروس جدید و کم حجم هیتمن برای کامپیوتر - Hitman Pro 3.5.8 Build 121
| نسخه جدید Hitman Pro 3.7.0.182 جایگزین نسخه قبلی شد|

تحقیقات نشان داده که بسیاری از رایانه ها با وجود داشتن سیستم امنیتی بروز رسانی شده ، آلوده به ویروس و بدافزار هستند و گاهی مشکل چندانی در استفاده از آنها بوجود نخواهد آمد. اما با این وجود استفاده از یک رایانه آلوده خطرات بسیاری را به دنبال دارد. برای آگاهی از وضعیت رایانه خود می توانید از نرم افزاری کوچک و کاربردی مثل

Hitman Pro

استفاده نمایید. این نرم افزار که به صروت پرتابل عرضه می شود ، قابلیت اجرا از یک حافظه فلش ، هارد اسکترنال و شبکه را داراست. در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید از آلودگی و یا عدم آلودگی سیستم خود مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل برای حل آن اقدام نمایید. یکی از امکانات جالب این نرم افزار امکان اسکن و پاکسازی سیستم از طریق سیستم محاسبات ابری است.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در شنبه 24 فروردين 1392

و ساعت 17:58
 
 


 

دانلود نرم افزار افزایش کیفیت تصاویر DxO Optics Pro 8.1.5 Build 294 Elite

DxO Optics Pro

DxO Optics Pro 8.1.5 Build 294 Elite نرم افزاری حرفه ای جهت کار با عکس و افزایش کیفیت تصاویر می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود کیفیت تصاویر خود را بالا ببرید . این نرم افزار با استفاده از انالیز لنز دوربین شما کیفیت تصویر را افزایش می دهد. فرقی نمیکند فردی اماتور یا حرفه ای باشید کار با این نرم افزار آسان و راحت می باشد و میتواند رضایت شما را جلب نماید. این نرم افزار با دارا بودن بهترین تنظیمات و بهترین ابزار زیبایترین و بهترین کیفیت وضوح را در تصاویر به شما می دهد. شما میتوانید تصاویر خود را بصورت یک دنیای واقعی ضبط نمائید چیزی که حتی با دوربین های تجاری نیز امکان پذیر نمی باشد! از قابلیت های این نرم افزار پشتیبانی از دو فرمت معروف jpg و RAW تصاویر می باشد. اپتیک این نرم افزار با دار بودن ابزار پیشرفته تنظیمات کنتراست و رنگ برای میاقبله با سخت ترین شرایط نوری بهترین قابلیت ها را به شما ارائه می دهد. از قابلیت های این نرم افزار قابلیت پردازش دسته ای تصاویر ، امکان تنظیم دستی تنظیمات ، تنظیم کیفیت تصاویر بر اساس دوربین و لنز ان ، تنظیمات حرفه ای کنتراست روشنائی و وضوح و ... می باشد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار افزایش کیفیت تصاویر DxO Optics Pro 8, 1, 5 Build 294 Elite,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در شنبه 24 فروردين 1392

و ساعت 17:43
 
 


 

دانلود Hide Folders 2012 v4.1.1.791 نرم افزار مخفی سازی فایلها و فولدرها

Hide Folders

Hide Folders 2012 v4.1.1.791 نام نرم افزاری کاربردی جهت مخفی سازی فایل ها و اطلاعات به صورت حرفه ای می باشد. امروزه محافظت از فایل ها و بلا بردن امینیت انها برای جلوگیری از دسترسی دیگران به عنوان یک امر مهم تلقی یمی شود. با استفاده از نرم افزاری که در این پست برای شما زیزان اماده نموده ایم میتوانید به راحتی فایل های ، درایو های شخصی و اطلاعات خود را به اسانی از دسترس دیگران خارج ساخته و مخفی نمائید. Hide Folders یک نرم افزار هوشمند و ساده برای کاربران ویندوز های ایکس پی و 2000 می باشد. شما تنها با یک کلیک میتوانید اطلاعات خود را مخفی سازید ، مخفی سازی این نرم افزار به گونه ای می باشد که با استفاده از حالت safe modنیز اطلاعات قابل رویت نمی باشند . از روش های حفاظتی این نرم افزار میتوان به 4 روزش ، فقط قابل خواندنی ، فقط مخفی کردن ، فقط قفل کردن ، قفل کردن و مخفی کردن اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Hide Folders 2012 v4, 1, 1, 791 نرم افزار مخفی سازی فایلها و فولدرها,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در شنبه 24 فروردين 1392

و ساعت 17:39
 
 


 

دانلود نرم افزار فتوشاپ ادوبی اندروید Photoshop Touch for phone 1.0.1

دانلود نرم افزار فتوشاپ ادوبی اندروید Photoshop Touch for phone 1.0.1

 

با نرم افزار ادوب فتوشاپ نسخه موبایل عکس های خود را جذاب تر کنید و با خلاقیت  تصاویر خود را ویرایش کنید. با امکانات فوق العاده نرم افزار قدرتمند فتوشاپ شما می توانید تغییرات فوق العاده ای در تصاویر خود ایجاد کنید. ترکیب عکس ها، اعمال افکت های حرفه ای ، و به اشتراک گذاری تصاویر خود با دیگران در توئیتر و فیسبوک از ویژگی های این نسخه از فتوشاپ است که در ماه های گذشته در نسخه تبلت شاهد آن ها بودید و امروز میتوانید این امکانات را به گوشی اندرویدی خود بیاورید.

 ویژگی ها:

- استفاده از امکانات محبوب فتوشاپ مانند لایه ها ، ابزار انتخاب، فیلترها، adjustments برای ساخت تمام تصورت شما

- بهبود امکانات نسخه قدیمی فتوشاپ و بهمینه سازی برای تلفن همراه شما

- امکان کار بار متون در تصاویر و افکت های فوق العاده strokes, shadows، fade ,…

- امکان استفاده از دوربین گوشی شما و پر کردن لایه با گرفتن مستقیم عکس

- قابلیت ترکیب دو عکس به آسانی

- شما می توانید عکس خود را در گوشی شروع به ویرایش کنید در تبلت ویرایش را ادامه دهید یا برای پایان کار میتوانید آن را به فتوشاپ کامپیوتر خود منتقل کنید

- توانایی کار با عکس های با رزولیشن بالا تا ۱۲ مگا پیکسل



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 22 فروردين 1392

و ساعت 20:15
 
 


 

دانلود نسخه جدید تام گربه دوست داشتنی Talking Tom Cat 2.1.1 به همراه دیتا

دانلود نسخه جدید تام گربه دوست داشتنی Talking Tom Cat 2.1.1 به همراه دیتا

 

گربه بامزه و خنده داری که با تقلید صدای جالب خود حسابی به طرفدارای اندروید اضافه کرده و می کند!

اما در این نسخه فقط به تقلید صدا نمی پردازد و کارهای دیگه هم به این برنامه اضافه شده که در ادامه مطلب میتونید از آن با خبر بشید!

از مهمترین ویژگی های این نسخه به فضای ۳D آن می توان اشاره کرد.

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 22 فروردين 1392

و ساعت 20:13
 
 


 

دانلود بازی سای سخنگو Talking PSY v1.7 به همراه دیتا

دانلود بازی سای سخنگو Talking PSY v1.7 به همراه دیتا

 

آیا دوست دارید سای ( خواننده گانگنام استایل ! ) دوست شما باشد ؟

کمتر کسی است که آهنگ gangnam style را نشنیده باشد . این نرم افزار نه تنها صدای شما را با صدایی با مزه تکرار می کند بلکه حرکات رقص جالب سای را نیز اجرا می کند . این برنامه با تمام برنامه های سخنگو که تا به حال وجود داشته است فرق می کند .

اگر از سای بدتان می آید اشکالی ندارد می توانید او را کتک نیز بزنید ! شما می توانید با زدن به سر یا شکم او او را بزنید .

برای دانلود بازی سای سخنگو و تصاویر بیشتری از محیط بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

 

مسیر کپی دیتا : android/obb



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 22 فروردين 1392

و ساعت 20:10
 
 


 

دانلود برنامه کشیدن سیگار Roll A Joint v2.5.0

Roll A Joint یک برنامه جالب و سرگرم کننده می باشد که نسخه جدید آن را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . در این برنامه باید با استفاده از روش های مختلف سیگار را درست کنید و بپیچانید و مصرف کنید. در ابتدا باید سیگار خود را آماده کنید و سپس بر روی صفحه نمایش لمس کنید تا فندک ظاهر شود اکنون سیگار شما آماده کشیدن می باشد. این برنامه با استفاده از میکروفون گوشی اندروید شما کار می کند به گونه ای که زمانی که شما در میکروفون گوشی فوت می کنید سیگار در حال مصرف می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

دانلود برنامه کشیدن سیگار Roll A Joint v2.5.0



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 22 فروردين 1392

و ساعت 20:6
 
 


 

مروگر قدرتمند ChromePlus 1.5.0.0

ChromePlus

کروم نامی است که می توان در میان بازار داغ رقابت  آن را با بیشترین درصد رشد دانست . با وجود اینکه هنوز فاصله ی نسبتا زیادی تا اینترنت اکسپلورر و نیز وجود دارد اما قابلیت ها و قدرت که باعث رسیدن به چنین درصد رشدی شده است لرزه را بر اندام دو رغیب نامی خود انداخته است . این محصول گوگل به دلیل سادگی ظاهری دلنشینش و همچنین بارگذاری بسیار سریع صفحات وب کاربران زیادی را از رقبا دزدیده که البته روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود . به دلیل متن باز بودنش زمینه را برای توسعه دهندگان باز گذاشته و دلیلی شده است بر ساخت یک نسخه نوین توسط شرکت Maple Studio با نام ChromePlus که تمامی توابع موجود در ویرایش اصلی را بر خود می بیند . اما از قابلیت هایی که در این ورژن افزوده شده است می توان به امکانات هیجان انگیزی نظیر ژست ماوس ، Drag & Drop حرفه ای و تب اینترنت اکسپلورر اشاره نمود . اگر از طرفداران پروپا قرص کروم هستید ، پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده این ویرایش را تجربه کنید .

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: مروگر قدرتمند ChromePlus 1, 5, 0, 0,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 21 فروردين 1392

و ساعت 16:15
 
 


 

ساخت تصاویر موزاییکی با Foto-Mosaik-Edda 5.7.1

Foto-Mosaik-Edda

تصاویر موزاییکی یکی از جالب ترین و نوآورانه ترین ایده های مربوط به زمینه ی گرافیک می باشد که در خلق آن برای ساخت یک عکس از صد ها عکس دیگر استفاده می شود که در نمای دور تصویر اصلی دیده شده و هر چه قدر که آن را بزرگ تر نماییم ، تصاویری که هر یک خشتی شده اند برای ساخت این بنا بهتر نمایان می شوند . شاید تا کنون به چنین تصاویر برخورده باشید و با حیرت تمام در آن و زمانی که برای طراحی اش صرف شده نگریسته اید اما هیچ گاه به ذهن تان هم خطور نکرده که خودتان چنین چیزی بسازید آن هم از تصاویر خودتان !

نرم افزار Foto-Mosaik-Edda برنامه بسیار جالب می باشد که به شما کمک می کند تا به سادگی هرچه تمام تر و تنها با چند کلیک ، تصاویر موزاییکی را از عکس های مورد نظر خود بسازید بی آنکه طراحی خوش ذوق باشید و یا دانش نرم افزار های گرافیکیی را داشته باشید . تنها کافیست تا پس از نصب  ، یک بانک اطلاعاتی از تصاویر خودتان بسازید و لازمه ی انجام آن ، انتخاب دایرکتوری عکس هایتان می باشد . پس از آن با انتخاب یک تصویر که قصد موزاییکی کردن آن را دارید می توانید تصویری اعجاب انگیز ساخته و همگان را انگشت به دندان کنید ! با توجه به حجم کمی که نرم افزار Foto-Mosaik-Edda دارد ، پیشنهاد می کنیم تجربه ی آن را از دست ندهید .



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: ساخت تصاویر موزاییکی با Foto-Mosaik-Edda 5, 7, 1,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 21 فروردين 1392

و ساعت 16:3
 
 


 

دانلود نرم افزار مقایسه فایل ها با یکدیگر IDM UltraCompare 8.50.0.1018

IDM UltraCompare

IDM UltraCompare 8.50.0.1018 نرم افزاری کاربری جهت مقایسه دو فایل با یکدیگر می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را مید هد تا بتوانید دو فایل را از نظر متنی و پوشه ها، و همچنین فایل های فشرده با یکدیگر مقایسه نمائید. با استفاده از مقایسه فایل های شما میتوانید به تفاویت فایل های با بکدیگر پی ببرید. هم چنین یکی از قابلیت های ویژه این نرم افزار امکان ادغام دو فایل مشابه با بکدیگر می باشد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: IDM UltraCompare 8, 50, 0, 1018,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 15 فروردين 1392

و ساعت 13:53
 
 


 

حذف و تعییر پسورد ها با نرم افزار Active Password Changer Professional 5.0

 

Active Password Changer

Active Password Changer Professional 5.0 نام نرم افزاری حرفه ای جهت حذف و جایگزینی رمز های عبور می باشد. حتما تا به حال برای شما نیز پیش امده است که رمز ورود به ویندوز یا شبکه خود را از فراموش یا گم کرده باشد. در این صورت اکثر کاربران مجبور به تعویض دوباره ویندوز خوب می شوند! در این پست از وب سایت میهن دانلودما برای شما عزیازن نرم افزاری اماده کرده ایم که با استفاده از ان میتوانید رمز سیستم عام ۀ یا شبکه ، یا سرور خود را حذف کرده و رمز جدید را برای انها جایگزین نمائید. این نرم افزار یک فایل برای فلاپی دیسک یا سی دی ایجاد می نماید و شما با استفاده از بوت میتوانید تمامی رمز های سیستم را حذف نمائید و یک رم زخالی برای انها بگذارید تا بتوانید به اسانی وارد شوید. علاوه بر ویندوز های معمولی شما میتوانید این عملیات را بر روی ویندوز های سرور از جمله 2003, 2000 ، 2008 نیز اعمال کنید و رمز ویندوز سرور خود را نیز حذف نمائید.پايگاه هاي داده هاي SAM موجود در نرم افزار بطور حرفه ای هارد شما را اسکن نموده و اطلاعات ازم را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین شما با استفاده از ابزار موجود در نرم افزار میتوانید در صورتی که سیستم عامل شما چند کاربره باشد یوزر ها را به نمایش در اورده و اقدام به تغییر رمز یوزر مورد نظر بپردازید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 15 فروردين 1392

و ساعت 13:47
 
 


 

فشرده سازی حرفه ای فایل های با نرم افزار WinArchiver 3.1

WinArchiver

WinArchiver 3.1 نام نرم افزاری حرفه ای جهت فشرده سازی و ارشیو سازی فایل های می باشد. اگر شما نیز به دنیال یک نرم افزار حرفه ای فشرده سازی با پشتیبانی از فرمت های مختلف میباشید ما به شما دوستان عزیز نرم افزار حرفه ای WinArchiver را پیشنها می نمائیم. این نرم افزار حرفه ای را میتوان یک جایزگین مناسب برای فشرده سازی zip ویندوز دانست! این نرم افزار با پشتیبانی از چنید نوع فرمت فشرده سازی از جمله فرمت های zip ،rar ،7z ،iso آسودگی کامل را برای شما عزیزان در استفاده و کار با فایل های فشرده فراهم می نماید. از دیگر قابلیت این نرم افزار میتوان به امکان ایجاد درایو مجازی جهت براخوانی فرمت های فشرده سازی حرفه ای نام برد. همچنین این نرم افزار 200 برابر سریعتر از دیگر نرم افزار فشرده سازی عمل نموده و در سریع ترین زمان نسخه فشرده فایل مورد نظر را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد، از جمله فرت های پشتیبانی این نرم افزار .zip (WinZip Files), .rar (WinRAR Files), .7z (7z Files), .mzp (Mountable Archive), .iso (CD/DVD Image File), .001 (7z Sub Volume), .arj, .bz2, .bzip2, .gz, .gzip, .tar, .taz, .tbz, .tbz2, .tgz, .tpz, .cab, .cpio, .deb, .lha, .lzh, .rpm, .split, .swm, .wim (Windows Imaging File), .z, .daa (PowerISO File), .bin, .cue, .mdf, .mds, .ashdisc, .bwi, .b5i, .lcd, .img, .cdi, .cif, .p01, .pdi, .nrg (Nero Disc Image), .ncd, .pxi, .gi, .fcd, .vcd, .c2d, .dmg (Apple Disc Image), .bif, .ima, .flp, .uif (MagicISO File) و ... می باشد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 15 فروردين 1392

و ساعت 13:44
 
 


 

گرفتن فیلم و عکس از بازی ها با نرم افزار iGame Capture Pro 1.0.3.24

iGame Capture

iGame Capture Pro 1.0.3.24 نرم افزاری متفاوت جهت تهیه فیلم و عکس از محیط بازی های شما میباشد. گاها حتما برای شما نیز پیش امده است که بخواهید از محیط بازی خود فیلم برداری کرده و یا از ان عکس بندازید و یا حتی مقدار مصرف سخت افزاری سیستم خود را به هنگام اجرای بازی داشته باشید. با استفاده از این نرم افزا تمامی این کار ها را به سادگی میتوانید انجام دهید. کافیست تنها این نرم افزار را نصب کرده و به هنگام اجرای بازی هر انچه که میخواهید را انجام دهید. از قابلیت های این نرم افزار میتوان به ذخیره سازی فیلم ها با فرت های MP4,AVI,MPG و FLV ، امکان گرفتن اسکرین شات از بازی ها ، نمایش اطلاعات مصرف سختر افزاز ها ، قابلیت به اشتراک گذاری فیلم ها و تصاویر گرفته شده در شبکه های اجتماعی و ... اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 15 فروردين 1392

و ساعت 13:41
 
 


 

دانلود آسان و سرعت بالا با نرم افزار مدریت دانلود VSO Downloader Ultimate 3.0.2.1

VSO Downloader Ultimate

VSO Downloader Ultimate 3.0.2.1 نام نرم افزاری حرفه ای جهت دانلود ویدیو و فایل می باشد. حتما برای شما هم پیش امده که به سایت اشتراک فیلم و کلیپ رفته باشید و خواسته باشید کلیپ مورد نظری را دانلود نمائید ولی به دلیل نبودن لینک نتوانید! در این پست از وب سایت میهن دانلود ما برای شما عزیزان نرم افزاری را اماده نموده ایم که با استفاده از ان میتوانید به راحت فیلم ها و ویدیو های مورد نظر خود را از سایت های دانلود نمائید. شما تنها کافیست به صفحه مورد نظر ویدیو رفته تا VSO Downloader لینک دانلودآن ویدیو را در اختیار شما قرار دهید. این نرم افزار با قدرت تشخیص بالا به محص ورود به سایت ویدیو لینک ها را شناسائی کرده و برای دانلود در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید از سایت های به مانند Youtube, Metacafe, Vimeo, Dailymotion etc و ... شروه به دانلود ویدیو مورد نظر بپردازید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به رابط کاربری ساده ، یکپارچه شدن با مروگر های مختلف ، شناسائی بالا لینک های دانلود ، سرعت بالای دانلود ، پشتیبانی از VPN ها و سرور های پروکسی ، قابلیت پشتیبانی از RTMP ، قابلیت تشخیص بیش از چندین نوع فرمت ویدیو و صوت و ... اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 15 فروردين 1392

و ساعت 13:36
 
 


 

دانلود بازی Earn To Die عبور از زامبی ها

بازی Earn To Die

در بازی Earn To Die شما باید به نقطه از یک منطقه بروید و ماموریتی را اجرا کنید.در مسر راه شما زامبی ها قرار گرفته اند.شما باید زامبی ها را پشت سر بزارید.برای این کار شما ماشین دارید ماشین شما احتیاج به بنزین دارد و نیاز دارید تا ماشین خود را ارتقا دهید تا بتوانید موفق شوید.

نوع بازی:فلش زامبی رانندگی هیجیانی

فرمت:SWF

حجم بازی:3.72 مگابایت

راهنمای بازی:در هنگام بازی از نت خارج شوید.

دانلود بازی Earn To Die (سرور اصلی لینک مستقیم)

 

تصویری از محیط بازی Earn To Die



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: Earn To Die,

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 15 فروردين 1392

و ساعت 13:34
 
 


 

Lie Detector HD v1.06

Lie-Detector-HD,-Polygraph-HD

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Lie Detector HD نرم افزاری بسیار جالب است که با اندازه گیری کردن فشار خون ، عرق دست و دمای انگشت تشخیص می دهد که در حال راست گفتن هستید یا دروغ‌ !
برای استفاده از این اپلیکیشن بسیار جذاب که تا کنون بیش از یک میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده اتسم می بایست انگشت خود را بر روی صفحه نمایش گوشی یا تبلت تان قرار داده و به گفتن ( فکر کردن ) دروغ یا حقیقت مشغول شوید و سپس انگشت تان را از روی صفحه بردارید . اینجاست که حقیقت آشکار خواهد شد !



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،
:: برچسب‌ها: Lie Detector HD v1, 06,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 14 فروردين 1392

و ساعت 22:19
 
 


 

دانلود برنامه افزایش سرعت در هنگام اجرای بازی GameBooster 2 v2.0.4

دانلود برنامه افزایش سرعت در هنگام اجرای بازی GameBooster 2 v2.0.4

 

اگر در هنگام اجرای بازی های HD مشکل force close دارید یا پس از مدتی بازی دچار افت فریم می شوید برنامه GameBooster این مشکل را برطرف خواهد کرد. با استفاده از این برنامه دیگر دچار افت فریم و یا سیاه شدن صفحه پس از مدتی بازی نمی شوید. این برنامه که بهترین سرعت دهنده بازی برای اندروید می باشد امکانات فوق العاده دارد که بدون شک بعد از کار با ان شیفته این برنامه خواهید شد. برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

 



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 14 فروردين 1392

و ساعت 22:17
 
 


 

بازی فوق العاده محبوب و پرطرفدار سیمز The Sims 1 – کم حجم شده

the sims 1 بازی فوق العاده محبوب و پرطرفدار سیمز The Sims 1   کم حجم شده

همان طور که می دانید سری بازی های سیمز ( The Sims ) یکی از محبوب ترین و بهترین های در سبک مدیریتی , استراتژیک و در اصل شبیه ساز زندگی ( Life Simulation ) بوده که نسخه اول آن در سال 2000 توسط شرکت معروف EA یا همان Electronic Arts طراحی و عرضه شد. مدت زیادی طول نکشید که این شاهکار بسیاری از افراد را به نوعی شیفته ی خود کرد و به ترتیب در سال های 2008 و 2012 دومین و سومین نسخه از آن انتشار یافت.

The Sims 1 که اولین نسخه از این مجموعه سیمز محسوب می شود با گرافیک متعادل و سبک خارق العاده ای که دارد به جرات می توان گفت که از اکثریت بازی های امروزی بهتر است. از ویژگی های منحصر بفرد این بازی می توان به پر تعداد بودن مراحل , طراحی خاص و مورد علاقه گیمر , خرید و چیدمان دلخواه وسایل و اسباب خانه اشاره کرد. هم چنین قابل اجرا بودن آن بر روی تمامی ویندوز ها نیز یک ویژگی به حساب می آید.



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 14 فروردين 1392

و ساعت 22:16
 
 


 

trial xtreme 3 بازی هیجانی موتور سواری حرفه ای Trial Xtreme 3 V4.5 اندروید یکی از سبک هایی که از ده

trial xtreme 3 بازی هیجانی موتور سواری حرفه ای Trial Xtreme 3 V4.5   اندروید

یکی از سبک هایی که از ده ها سال پیش و از زمان کنسول های اولیه ای چون Micro و Nintendo تداول داشته , سبک موتور سواری به شکل حرفه ای است. تا کنون هزاران بازی در این سبک طراحی و عرضه شده که Trial Xtreme 3 جدید ترین آن برای سیستم عامل پرطرفدار Android محسوب می شود. این بازی با وجود داشتن حجم مناسب دارای گرافیک و گیم پلی خارق العاده ای بوده و در میان گیم های اندرویدی از بهترین هاست.

نسخه 4.5 از سری سوم این بازی جدید ترین آن بوده که در آن مشکلات نسخ قبلی رفع شده و مراحل جدیدتری افزوده شده است. در هر یک از مراحل Trial Xtreme 3 میبایست با استفاده از مهارت ها , سرعت عمل و موتور های مختلف خود موانعی را که در مقابلتان قرار گرفته را پشت سر بگذارید و به کسب امتیاز بپردازید. لازم به ذکر است Trial Xtreme 3 V4.5 قابل اجرا بر روی گوشی ها و تبت هایی بوده که دارای اندروید 2.1 یا بالا تر می باشند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 45 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 14 فروردين 1392

و ساعت 22:13
 
 


 

با برنامه Make Me Bald v1.1 خود و دوستانتان را کچل کنید و کلی باهم دیگه بخندید!

با برنامه Make Me Bald v1.1 خود و دوستانتان را کچل کنید و کلی باهم دیگه بخندید!

 

همانطور که از تیتر این نرم افزار مشخص است ، یک نرم افزار سراسر خنده و سرگرمی هست که مطمئنا شما و دوستانتان را به خنده وا میدارد!
چطوره با گرفتن یه عکس از دوست یا آشناتون اونو هر طوری که دوست دارید کچل کنید و یا قسمتی از موهاش رو با ماشین کوتاه کنید و اورا غافلگیر کنید!
پیشنهاد می کنم این هیجان زیبا را از دست ندهید…



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 14 فروردين 1392

و ساعت 22:10
 
 


 

مرورگر قدرتمند Opera Mini Web Browser v6.0.24556 برای اندروید

نام این نرم افزار Opera Mini Web Browser v6.0.24556 بوده که می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Opera Mini Web Browser v6.0.24556 مرورگر قدرتمند Opera Mini Web Browser v6.0.24556 برای اندروید

 

 

 

password مرورگر قدرتمند Opera Mini Web Browser v6.0.24556 برای اندرویدپسورد فایل: www.downloadha.com

download مرورگر قدرتمند Opera Mini Web Browser v6.0.24556 برای اندروید لینک دانلود – 732.16 کیلوبایت



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 14 فروردين 1392

و ساعت 22:8
 
 


 

دانلود بازی تاکسی چینی برای اندروید

chinataxi 2 بازی پر هیجان و جذاب تاکسی چینی ChinaTaxi HD 2.0.4   آندروید

ChinaTaxi نام یک شاهکار جدید برای سیستم عامل آندروید بوده که پس از طراحی و عرضه آن به سرعت در میان کاربران رواج پیدا کرده و نسخه های جدید تری از آن ساخته شده است. این بازی حجم بسیار مناسب و گرافیکی نسبتا خوب با کیفیت HD داشته که با دارا بودن موسقیق های متن هیجان آور , جذابیت آن دو چندان می شود. در ابتدای بازی ChinaTaxi میبایست مسافران را با استفاده از تاکسی نه چندان پیشرفته تان سوار کرده و با سرعت هر چه تمام به مقصد برسانید. پس از رد کردن مراحل و جمع آوری سکه در نهایت تاکسی به یک موشک سریع السیر و پر قدرت تبدیل خواهد شد ! کاربران سیستم عامل آندروید 2.2 و به بالا می توانند از نسخه 2.0.4 این بازی لذت ببرند.



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در سه شنبه 13 فروردين 1392

و ساعت 17:37
 
 


 

دانلود نرم افزار بازار برای اندروید 4.2.0

آخرین نسخه نرم افزار محبوب نسخه ۴٫۲٫۰ برای گوشی های اندروید را در سایت موب پی سی قرار داده شده.

متاسفانه بخاطر تحریم آی پی های ایران توسط گوگل (Google Play)  همچنین فیلتر بودن بازار سایت آمازون کاربران ایرانی نمی توانند از بازارها یا Market  معروف اندروید استفاده کنند.

این نرم افزار محبوبیت ویژه ای را میان کاربران پیدا کرده است به شما این امکان را میدهد که بعد از نصب بطور رایگان به تمامی نرم افزار های بروز و جالب آندروید از طریق این برنامه دست یابید .برای استفاده از این برنامه شما بایستی به طریقی موبایل خود را به اینترنت وصل نمایید (وایرلس ، GPRS ,….)و به دنیایی از امکانات دست پیدا کنید .

 

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - دانلود نرم افزار بازار نسخه  ۴٫۲ برای اندروید

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - دانلود نرم افزار بازار نسخه  ۴٫۲ برای اندروید

 

قابلیت های نرم افزار آندروید بازار نسخه ۴٫۲:

-      امکان خرید نرم افزار های فارسی

-      دریافت برنامه در دسته بندی خاص
-      قابلیت دریافت و ویژگی ادامه دانلود
-      امکان اتصال به حساب کاربری در بازار
-      امکان خرید برنامه های فارسی تل
-      مجموعه ی کاملی از نرم افزار ها و بازی های رایگان
-      امکان به روز رسانی نرم افزار های نصب شده
-      امکان خرید کارت شارژ
-      سازگار با اندروید ۱.۶ و بالاتر

 



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در سه شنبه 13 فروردين 1392

و ساعت 17:33
 
 


 

دانلود بازی فرار از معبد برای اندروید

Temple Run OZ نسخه جدید بازی مشهور فرار از معبد Temple Run OZ   اندروید

همان طور که بسیاری از کاربران Android و i-OS آشنایی دارند , Temple Run یک بازی بسیار جذاب و متفاوتی بود که چندین ماه قبل پس از ساخت اولین نسخه از آن با استقبال بی نظیری از طرف کاربران روبرو شد که همین امر موجب ساخت چندین ورژن از این بازی شد. شرکت Imangi Studios پس از ساخت چندین نسخه از سری معمولی فرار از معبد , بر این شد تا سری جدیدی از این شاهکار را بر اساس فیلم جدید OZ The Great and Powerful خلق کند که Temple Run OZ یا همان فرار از معبد در سرزمین اُز نام گرفته است.

در سری جدید از این بازی , مراحل متنوع تر و جذاب ترین به آن افزوده شده و گرافیک آن بسیار بهبود یافته است. هم چنین محیط و ظاهر کاراکتر اصلی بازی Temple Run OZ با نسخ قبلی تفاوت بسیاری داشته و مراحل بازی در جنگل ها و مناطق سرسبز و دلپذیر دنبال می شود که کاربر را بیش از پیش به ادامه  مراحل ترقیب می کند. این نسخه از بازی مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید نسخه 2.2 یا بالا تر طراحی شده است که می توانید آن را با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان از سایت فری گیمز دریافت کنید.



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،
:: برچسب‌ها: فرار از معبد برای اندروید,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در سه شنبه 13 فروردين 1392

و ساعت 17:32
 
 


 

میکس کردن در اندروید

این بار در سایت دانلود ها نرم افزاری جالبی را برای گوشی های اندروید برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم . با این نرم افزار قادر خواهید بود در گوشی های اندروید خود به یک DJ حرفه ای تبدیل شده و به میکس آهنگ های خود بپردازید . نام این نرم افزار DJ Studio v2.5.7 بوده که هم اکنون می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

DJ Studio v2.5.7 میکس آهنگ با DJ Studio v2.5.7 برای گوشی های اندروید



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در سه شنبه 13 فروردين 1392

و ساعت 17:31
 
 


 

دانلود بازی plice supercars racing

police supercars racing مسابقات حرفه ای ماشین های پلیس در بازی Police Supercars Racing

همان طور که بسیاری از شما کاربران آشنایی دارید سبک دزد و پلیس از اوایل پیدایش بازی های مجازی و کنسول های اولیه وجود داشته و از همان زمان طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده است. بازی Police Supercars Racing نیز در همین سبک توسط Free Game Pick طراحی و منتشر شده است. در مراحل ابتدایی این بازی به گیمر آموزش های لازم برای رانندگی حرفه ای توسط ماشین های مدل بالای پلیس داده می شود که پس از رد کردن این مراحل قادر به رانندگی در خیابان های شهر با سرعت هر چه تمام خواهید بود.

وظیفه اصلی شما در مرحله های مختلف , جلوگیری از ایجاد آشوب در شهر و دستگیری ماشین های خلافکار بوده ولی در این میان محدودیتی از نظر سرعت و قانون برایتان وجود نداشته و به هر نوعی که دوست داشته باشید می توانید رانندگی کنید ! به عنوان مثال با فشار دادن دکمه Ctrl قادر به لایی کشی با ماشین پلیس خواهید بود. هم چنین از دکمه Ctrl برای روشن کردن آزیر پلیس و کنار زدن ماشین های دیگر نیز می توانید استفاده کنید. Police Supercars Racing حجم بسیار مناسب و در عین حال گرافیک خارق العاده ای داشته که می توانید ساعت ها سرگرمتان کند.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در سه شنبه 13 فروردين 1392

و ساعت 17:30
 
 


 

نرم افزاری برای قفل گذاری روی عکس و فیلم در android

یکی از مشکلات کاربران گوشی های موبایل مخفی نگه داشتن تصاویر و ویدئو های شخصی از دید دیگران است . نرم افزاری که برای شما تدارک دیده ایم مخصوص همین کار بوده و با کمک آن قادر خواهید بود در گوشی های اندروید خود تصاویر و ویدئو های شخصی خود را مخفی نمایید . نام این نرم افزار Gallery Lock Pro بوده که مخصوص گوشی های اندروید نسخه ۲٫۲ به بالا می باشد .

 

Gallery Lock Pro v1.3.2 قفل گذاری روی تصاویر و ویدئوها با Gallery Lock Pro 2.0   اندروید



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،
:: برچسب‌ها: android,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در سه شنبه 13 فروردين 1392

و ساعت 17:27
 
 


 

افزایش سرعت تایپ

همانطور که می دانید، تایپ ده انگشتی مهارتی است که به شما امکان می دهد تا بدون نگاه کردن به صفحه کلید، با سرعتی بیش از5 برابر افراد عادی (180حرف در دقیقه) تایپ نمایید.از همین رو،در پست امروز وبسایت نرم افزاری مفید برای آموزش تایپ ده انگشتی را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. نام نرم افزاری کاربردی و مفیدی است کا با استفاده از روش های جالب و مهیج سرعت تایپ شما را به صورت غیر قابل باوری افزایش خواهد داد.با استفاده از روش ها ومتون این نرم افزار می توانید در مدت زمان کوتاهی روش تایپ ده انگشتی را یاد بگیرید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
قابلیت ایجاد تمرین های دلخواه برای افزایش سرعت تایپ
مناسب برای تمامی افراد
استفاده از روش های مهیج و جالب
و...

دانلود با حجم 6MB

رمز فایل :www.mihandownload.com



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،

نوشته شده توسط amirhossein در دو شنبه 12 فروردين 1392

و ساعت 22:13
 
 


 

نرم افزار تشخیص چهره در 20 سال بعد

Untitled-1.jpg

آیا دوست دارید چهره خود را در 20 سال آینده یعنی وقتی تقریبا پیر شده اید ببیند؟ شما میتوانید چهره خود را بدون اینکه این زمان طولانی را صبر کنید ، ببینید !
Prophecy Master یک برنامه ی ساده ای است که اجازه میدهد که شما صورت خودتان و یا صورت دوستانتان را پیرتر ببینید .
یک عکس را با این برنامه باز کرده و فقط با فشردن یک کلیک نتیجه را ببینید
این برنامه با فن آوري پيشرفته بازشناسي صورتي طراحي شده است
اگر شما میخواهید تفریحی با خانواده و یا دوستان خود داشته باشید از این برنامه استفاده بکنید

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در دو شنبه 12 فروردين 1392

و ساعت 22:10
 
 



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by barghdownload ::.
.:: Design By :
wWw.Theme-Designer.Com ::.


 



به وبلاگ من خوش آمدید




اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
متفرقه
کامپیوتر
نرم افزار کامپیوتر
بازی کامپیوتر




amirhossein
















   

1 , دانلود نرم افزار ویرایش و مدیریت حرفه ای تصاویر Ashampoo Photo Commander 11 , فارسی ساز windows xp , دانلود انتی ویروس و دیوار اتش , android , Lie Detector HD v1 , 06 , Earn To Die , IDM UltraCompare 8 , 50 , بهینه سازی سیستم عامل اندروید با Mobo Task Killer Pro 1 , ساخت تصاویر موزاییکی با Foto-Mosaik-Edda 5 , 7 , مروگر قدرتمند ChromePlus 1 , 5 ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 18467
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1