.....................  

 


 

دانلود نرم افزار نیازمندی های دیوار برای آندروید Divar 3.2

دانلود نرم افزار نیازمندی های دیوار برای آندروید Divar 3.2

دیوار یک نرم افزار جالب به منظور هر نوع خرید و فروش است که توسط این نرم افزار می توانید کالاهای مورد نظر خود را بفروشید و یا بخرید . توضیحات کارکرد نرم افزار به نقل از نویسنده برنامه به صورت زیر است :

دیوار نیازمندی‎های همراه شماست. همین حالا به اطراف خود نگاه کنید و هر کالایی که دیگر نمی‌خواهید را روی «دیوار» قرار دهید. روی دیوار، کالا و خدمات و کسب و کارتان را هم معرفی کنید.

divar

 

 

دانلود نرم افزار نیازمندی های دیوار برای آندروید Divar 3.2

تنها کافی‌ست پس از نصب، علامت «+» بالای صفحه را لمس و شروع کنید!دیوار پر از آگهی‌های مختلف هم هست که می‌توانید از آنها استفاده کنید و مستقیم با آگهی‌دهندگان از طریق تلفن، پیامک و ایمیل تماس بگیرید.آگهی‌ها بر اساس محل جغرافیایی، موضوع و دسته‌بندی روی دیوار منظم شده اند.در حال حاضر دسته‌بندی آگهی‌ها شامل لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، وسایل نقلیه، کسب و کار، شخصی و سرگرمی و فراغت است. به زودی این دسته‌بندی‌ها پربارتر می‌شوند .در حال حاضر ۳۷ شهر روی دیوار در نظر گرفته شده که با درخواست شما شهرهای بیشتری هم اضافه می‎شوند.



:: موضوعات مرتبط: اندروید، نرم افزار اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در شنبه 10 خرداد 1393

و ساعت 9:15
 
 


 

Whistle Android Finder PRO

 یکی از کاربردی ترین برنامه های اندروید است که مشکل گم شدن گوشی شما را در خانه یا محل کار شما حل میکندشاید برای شما اتفاق افتاده باشد که گوشی خود را در قسمتی از خانه گذاشته اید و نمیدانید کجاست.اولین راه تماس باگوشی است. ولی با استفاده از این برنامه"با سوت زدن"گوشی شما به صدا در می اید و به راحتی میتوانید گوشی خود را پیدا کنید. با فعال کردن این برنامه وقتی صفحه گوشی شما خاموش باشد این برنامه شروع به کار میکند.توجه کنید اگر حساسیت برنامه را بالا ببرید تقریبا با هر صدای تنظیم شده قبلی گوشی بهصدا در می اید .
 

                                                                                                          



:: موضوعات مرتبط: اندروید، نرم افزار اندروید، ،
:: برچسب‌ها: سوت, اندروید,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در جمعه 9 خرداد 1393

و ساعت 18:32
 
 



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by barghdownload ::.
.:: Design By :
wWw.Theme-Designer.Com ::.


 



به وبلاگ من خوش آمدید




اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
متفرقه
کامپیوتر
نرم افزار کامپیوتر
بازی کامپیوتر




amirhossein
















   

1 , دانلود نرم افزار ویرایش و مدیریت حرفه ای تصاویر Ashampoo Photo Commander 11 , فارسی ساز windows xp , دانلود انتی ویروس و دیوار اتش , android , Lie Detector HD v1 , 06 , Earn To Die , IDM UltraCompare 8 , 50 , بهینه سازی سیستم عامل اندروید با Mobo Task Killer Pro 1 , ساخت تصاویر موزاییکی با Foto-Mosaik-Edda 5 , 7 , مروگر قدرتمند ChromePlus 1 , 5 ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 18494
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1