.....................  

 


 

دانلود internet explrer 10

 دانلود اینترنت اکسپلورر Internet Explorer 8 + 9 + 10.0.9200.165210 Final

 

 اینترنت اکسپلورر بدون شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها و مرورگرها برای مشاهده صفحات وب می باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر استفاده می کنند. امروز برای شما دوستان عزیز آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار اینترنت اکسپلورر را آماده دانلود کردیم. شما هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار اینترنت اکسپلورر را بصورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برخی قابلیت های نرم افزار اینترنت اکسپلورر Internet Explorer:

-      پشتیبانی کامل از Web 2
-      نمایش هرچه بهتر صفحات وب
-      پشتیبانی کامل از HTML5 و CSS3
-      سازگاری با تقریبا تمامی استانداردها
-      امنیت بالاتر نسبت به نسخه های قبل
-      عدم استفاده بالا در منابع سخت افزاری
-      سرعت بسیار بالا در نمایش صفحات وب
-      اضافه شدن پوسته های جذاب برای این مرورگر
-      استفاده از موتور جاوا اسکریپت جدید برای پردازش
-      سرعت بسیار بالاتر در پردازش و نمایش صفحات گرافیکی و چند رسانه ای
-      پشتیبانی کامل از Silver Light 4 به منظور نمایش بهتر فایل های چند رسانه ای
-      مناسب برای برنامه نویسان حرفه ای به دلیل پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی ها
-      سازگار با ویندوز XP ، ویستا سرویس پک دو ، ویندوز ۷ و ویندوز ۸

 



:: برچسب‌ها: دانلود internet explrer, internet explrer 10, internet explrer,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 30 اسفند 1391

و ساعت 11:23
 
 


 

دانلود google chrome

 گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد.

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome سریعترین مرورگر دنیا Google Chrome 23.0.1271.95 Stable

 



:: برچسب‌ها: دانلود google chrome, google chrome,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 30 اسفند 1391

و ساعت 11:18
 
 


 

دانلود opera

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

opera مرورگر سریع و محبوب Opera Web Browser 12.11



:: برچسب‌ها: دانلود opera, opera,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 30 اسفند 1391

و ساعت 8:35
 
 


 

دانلود idm

 معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.5 Final



:: برچسب‌ها: دانلود idm, idm,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در دو شنبه 28 اسفند 1391

و ساعت 17:36
 
 


 

دانلود فایر فاکس

 دانلود مرورگر  Mozilla Firefox 15.01 Final نسخه جدید مرورگر قدرتمند فایر فاکس

 Mozilla Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.



ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در دو شنبه 28 اسفند 1391

و ساعت 7:25
 
 


 

دانلود نرم افزار teamviewer 8.0 کنترل کامپیوتر از راه دور

 

با نرم افزار Team Viewer می توان با استفاده از شبکه جهانی اینترنت به کامپیوتر های Client اتصال برقرار کرد و به راحتی یک ارتباط دسترسی از راه دور برقرار کرد و کنترل کامپیوتر از راه دور را در دست گرفت . از قابلیت های ویژه این نرم افزار می توان به امکان چت بلادرنگ, کشیدن و رهاکردن فایل ها بین دو کامپیوتر, پشتیبانی از Multi-Monitor اشاره کرد . این نرم افزار کاملا رایگان می باشد و بدون هیچ گونه محدودیتی میتوان از ان استفاده کرد و قابل نصب بر روی تمام نسخه های ویندوز نیز می باشد.

 


نوشته شده توسط amirhossein در یک شنبه 27 اسفند 1391

و ساعت 7:48
 
 


 

دانلود نرم افزار فتوشاپ

 

عنوانی آشنا برای طراحان،کابران خانگی جهت خلق ، ویرایش تصاویر دو بعدی و سه بعدی است. این نرم افزار گرافیکی فوق العاده قدرتمند بوده و شرکت ادوبی از آن جهت به آن افتخار می کند.اکنون بعد از گذشت 10 سال کمپانی ادوبی نسخه ی نهایی این نرم افزار را منتشر کرده است.این نرم افزار یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای ساخت و ویرایش عکس در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای گرافیکی از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه مخصوص افرادی است که با کارهای گرافیکی و همچنین عکاسان و تمام کسانی که به صورت حرفه ای با ویرایش عکس سروکار دارند می باشد. یک گرافیست به راحتی می تواند با استفاده از این نرم افزار تصاویری فوق العاده زیبا را در موضوعات گوناگون خلق نماید و یا یک عکاس با ایزارهای بسیار پیشرفته ویرایش عکس این نرم افزار برای ترمیم و رتوش عکس و سایر کارهای مورد نظر خود استفاده کند. همچنین جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS6 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش تصویر, بالا رفتن کیفیت عکس های ساخته شده, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, افزایش و بهبود کیفیت افکت ها و فیلترها, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید, افزایش دقت ابزارهای رسم در برنامه, اضافه شدن امکانات جدید جهت کار با عکس های سه بعدی, اضافه شدن ابزاری کشیدن نقاشی, بهبود ترتیب قرار گرفتن لایه ها, بهبود عملکرد ابزارهای ساخت تصاویر پانوراما, بهبود عملکرد ابزارهای کار با برنامه های تلفن همراه و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است.

 

سیستم مورد نیاز :

- Multicore Intel processor with 64-bit support
- Mac OS X v10.6.8 or v10.7
- Java Runtime Environment 1.6
- This software will not operate without activation. Broadband Internet connection and registration are required for software activation, validation of subscriptions, and access to

برخی از ویژگی های این برنامه:

افزایش سرعت چشمگیر در هنگام کار در محیط برنامه
بهبود عملکرد ابزارهای کار با برنامه های تلفن همراه
سازگاری کامل با سایر نرم افزارهای شرکت ادوب
بهبود کیفیت ابزارهای ویرایش رنگ ها در تصاویر
قابلیت ساخت تصایر در اندازه های بسیار بزرگ
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
دارا بودن ابزارهای حرفه ای ویرایش تصویر
دارا بودن چند صد افکت, فیلتر, براش و …
اضافه شدن ابزارهای کشیدن نقاشی
داشتن ابزارهای مختلف رتوش عکس
قابلیت ساخت تصاویر سه بعدی
دارا بودن چند صد فونت مختلف
حجم مناسب

 

و … 

 


ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در شنبه 26 اسفند 1391

و ساعت 11:19
 
 


 

دانلود km player

 

Km Player یکی از بهترین و محبوب ترین پخش کننده های موجود می باشد که به دلیل پخش تمام فرمت های رایج ، سرعت بالا در بارگزاری ، محیط ساده ، دارای پوسته های گرافیکی مختلف و … آن را از سایر پخش کننده ها متمایز کرده و از محبوبیت زیادی برخوردار است.

این نرم افزار از زبان فارسی پشتیبانی می کند و بصورت رایگان است و دیگر مشکلی با پیغام های اضافی مبنی بر بروزرسانی ندراید و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

از فرمت هایی که این پخش کننده پشتیبانی می کند عبارت است از :

۳GP – Ogg Theora – Avi – Dvd – Mkv – Vcd – Wmv – Real Media – Quick Time – MPEG

برخی از قابلیت های این پخش کننده :

- قابل نصب برروی همه ی سیستم عامل ها

- بصورت کاملا رایگان

- پشتیبانی از زبان فارسی

- نمایش همه ی زیر نویس ها IDX ، SUB ، SRT

- انتقال پلیر به نوار وظیفه

 

 


ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 24 اسفند 1391

و ساعت 10:7
 
 


 

دانلود angry birds star wars

 

Star Wars پدیده ای جدید از سری بازی های فوق العاده محبوب و مشهور Angry Birds بوده که پس از ساخت و انتشار اولین نسخه از آن , طرفداران بسیار زیبادی پیدا کرده و در اقصی نقاط جهان کاربران پر تعدادی را مجذوب خود کرد. پس از گذشت مدتی کوتاه از عرضه نسخه اول , هم اکنون نسخه دوم آن ( 1.1.0 ) طراحی شده که در آن مراحل جدید و متنوع تری به بازی افزوده شده و مشکلات و باگ هایی که در ورژن قبل وجود داشته اند رفع شده است. هم اکنون می توانید نسخه کامپیوتری Angry Birds Star Wars را به صورت رایگان و همراه با پچ برای بازکردن تمامی مراحل , از سایت بازی های رایگان دریافت کنید 


ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در دو شنبه 21 اسفند 1391

و ساعت 19:1
 
 


 

download activinspire1.6

 حجم فایل:68.51 MB

فایل:ActivInspire_v1.6.50464_(Application_Only)_setup.exe

link download


نوشته شده توسط amirhossein در دو شنبه 21 اسفند 1391

و ساعت 18:53
 
 


 

toon boom studio

 Toon Boom Studio نام نرم افزاری می باشد که کاربران گرافیکی به کمک آن ها می توانند اقدام به ساخت تصاویر دو بعدی کارتونی نمایند. این نرم افزار توسط شرکت نرم افزاری Toon Boom می باشد. همچنین به کمک این نرم افزار از امکانات و ویژگی های دیگری برای ساخت تصاویر فلش ، تصاویر مربوطه با فرمت های مختص تلفن همراه و دستگاه های PDA ، طراحی بازی های کوچک برای این دستگاه ها و … را می توان ایجاد نمود.

 
 
 
 حجم فایل : 115 مگابایت
 
پسورد فایل: www.downloadha.com
 

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در دو شنبه 21 اسفند 1391

و ساعت 18:35
 
 



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by barghdownload ::.
.:: Design By :
wWw.Theme-Designer.Com ::.


 



به وبلاگ من خوش آمدید




اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
متفرقه
کامپیوتر
نرم افزار کامپیوتر
بازی کامپیوتر




amirhossein
















   

1 , دانلود نرم افزار ویرایش و مدیریت حرفه ای تصاویر Ashampoo Photo Commander 11 , فارسی ساز windows xp , دانلود انتی ویروس و دیوار اتش , android , Lie Detector HD v1 , 06 , Earn To Die , IDM UltraCompare 8 , 50 , بهینه سازی سیستم عامل اندروید با Mobo Task Killer Pro 1 , ساخت تصاویر موزاییکی با Foto-Mosaik-Edda 5 , 7 , مروگر قدرتمند ChromePlus 1 , 5 ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 18471
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1