.....................  

 


 

فشرده سازی حرفه ای فایل های با نرم افزار WinArchiver 3.1

WinArchiver

WinArchiver 3.1 نام نرم افزاری حرفه ای جهت فشرده سازی و ارشیو سازی فایل های می باشد. اگر شما نیز به دنیال یک نرم افزار حرفه ای فشرده سازی با پشتیبانی از فرمت های مختلف میباشید ما به شما دوستان عزیز نرم افزار حرفه ای WinArchiver را پیشنها می نمائیم. این نرم افزار حرفه ای را میتوان یک جایزگین مناسب برای فشرده سازی zip ویندوز دانست! این نرم افزار با پشتیبانی از چنید نوع فرمت فشرده سازی از جمله فرمت های zip ،rar ،7z ،iso آسودگی کامل را برای شما عزیزان در استفاده و کار با فایل های فشرده فراهم می نماید. از دیگر قابلیت این نرم افزار میتوان به امکان ایجاد درایو مجازی جهت براخوانی فرمت های فشرده سازی حرفه ای نام برد. همچنین این نرم افزار 200 برابر سریعتر از دیگر نرم افزار فشرده سازی عمل نموده و در سریع ترین زمان نسخه فشرده فایل مورد نظر را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد، از جمله فرت های پشتیبانی این نرم افزار .zip (WinZip Files), .rar (WinRAR Files), .7z (7z Files), .mzp (Mountable Archive), .iso (CD/DVD Image File), .001 (7z Sub Volume), .arj, .bz2, .bzip2, .gz, .gzip, .tar, .taz, .tbz, .tbz2, .tgz, .tpz, .cab, .cpio, .deb, .lha, .lzh, .rpm, .split, .swm, .wim (Windows Imaging File), .z, .daa (PowerISO File), .bin, .cue, .mdf, .mds, .ashdisc, .bwi, .b5i, .lcd, .img, .cdi, .cif, .p01, .pdi, .nrg (Nero Disc Image), .ncd, .pxi, .gi, .fcd, .vcd, .c2d, .dmg (Apple Disc Image), .bif, .ima, .flp, .uif (MagicISO File) و ... می باشد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 15 فروردين 1392

و ساعت 13:44
 
 


 

گرفتن فیلم و عکس از بازی ها با نرم افزار iGame Capture Pro 1.0.3.24

iGame Capture

iGame Capture Pro 1.0.3.24 نرم افزاری متفاوت جهت تهیه فیلم و عکس از محیط بازی های شما میباشد. گاها حتما برای شما نیز پیش امده است که بخواهید از محیط بازی خود فیلم برداری کرده و یا از ان عکس بندازید و یا حتی مقدار مصرف سخت افزاری سیستم خود را به هنگام اجرای بازی داشته باشید. با استفاده از این نرم افزا تمامی این کار ها را به سادگی میتوانید انجام دهید. کافیست تنها این نرم افزار را نصب کرده و به هنگام اجرای بازی هر انچه که میخواهید را انجام دهید. از قابلیت های این نرم افزار میتوان به ذخیره سازی فیلم ها با فرت های MP4,AVI,MPG و FLV ، امکان گرفتن اسکرین شات از بازی ها ، نمایش اطلاعات مصرف سختر افزاز ها ، قابلیت به اشتراک گذاری فیلم ها و تصاویر گرفته شده در شبکه های اجتماعی و ... اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 15 فروردين 1392

و ساعت 13:41
 
 


 

دانلود آسان و سرعت بالا با نرم افزار مدریت دانلود VSO Downloader Ultimate 3.0.2.1

VSO Downloader Ultimate

VSO Downloader Ultimate 3.0.2.1 نام نرم افزاری حرفه ای جهت دانلود ویدیو و فایل می باشد. حتما برای شما هم پیش امده که به سایت اشتراک فیلم و کلیپ رفته باشید و خواسته باشید کلیپ مورد نظری را دانلود نمائید ولی به دلیل نبودن لینک نتوانید! در این پست از وب سایت میهن دانلود ما برای شما عزیزان نرم افزاری را اماده نموده ایم که با استفاده از ان میتوانید به راحت فیلم ها و ویدیو های مورد نظر خود را از سایت های دانلود نمائید. شما تنها کافیست به صفحه مورد نظر ویدیو رفته تا VSO Downloader لینک دانلودآن ویدیو را در اختیار شما قرار دهید. این نرم افزار با قدرت تشخیص بالا به محص ورود به سایت ویدیو لینک ها را شناسائی کرده و برای دانلود در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید از سایت های به مانند Youtube, Metacafe, Vimeo, Dailymotion etc و ... شروه به دانلود ویدیو مورد نظر بپردازید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به رابط کاربری ساده ، یکپارچه شدن با مروگر های مختلف ، شناسائی بالا لینک های دانلود ، سرعت بالای دانلود ، پشتیبانی از VPN ها و سرور های پروکسی ، قابلیت پشتیبانی از RTMP ، قابلیت تشخیص بیش از چندین نوع فرمت ویدیو و صوت و ... اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 15 فروردين 1392

و ساعت 13:36
 
 


 

دانلود بازی Earn To Die عبور از زامبی ها

بازی Earn To Die

در بازی Earn To Die شما باید به نقطه از یک منطقه بروید و ماموریتی را اجرا کنید.در مسر راه شما زامبی ها قرار گرفته اند.شما باید زامبی ها را پشت سر بزارید.برای این کار شما ماشین دارید ماشین شما احتیاج به بنزین دارد و نیاز دارید تا ماشین خود را ارتقا دهید تا بتوانید موفق شوید.

نوع بازی:فلش زامبی رانندگی هیجیانی

فرمت:SWF

حجم بازی:3.72 مگابایت

راهنمای بازی:در هنگام بازی از نت خارج شوید.

دانلود بازی Earn To Die (سرور اصلی لینک مستقیم)

 

تصویری از محیط بازی Earn To Die



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: Earn To Die,

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 15 فروردين 1392

و ساعت 13:34
 
 


 

Lie Detector HD v1.06

Lie-Detector-HD,-Polygraph-HD

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Lie Detector HD نرم افزاری بسیار جالب است که با اندازه گیری کردن فشار خون ، عرق دست و دمای انگشت تشخیص می دهد که در حال راست گفتن هستید یا دروغ‌ !
برای استفاده از این اپلیکیشن بسیار جذاب که تا کنون بیش از یک میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده اتسم می بایست انگشت خود را بر روی صفحه نمایش گوشی یا تبلت تان قرار داده و به گفتن ( فکر کردن ) دروغ یا حقیقت مشغول شوید و سپس انگشت تان را از روی صفحه بردارید . اینجاست که حقیقت آشکار خواهد شد !



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،
:: برچسب‌ها: Lie Detector HD v1, 06,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 14 فروردين 1392

و ساعت 22:19
 
 


 

دانلود برنامه افزایش سرعت در هنگام اجرای بازی GameBooster 2 v2.0.4

دانلود برنامه افزایش سرعت در هنگام اجرای بازی GameBooster 2 v2.0.4

 

اگر در هنگام اجرای بازی های HD مشکل force close دارید یا پس از مدتی بازی دچار افت فریم می شوید برنامه GameBooster این مشکل را برطرف خواهد کرد. با استفاده از این برنامه دیگر دچار افت فریم و یا سیاه شدن صفحه پس از مدتی بازی نمی شوید. این برنامه که بهترین سرعت دهنده بازی برای اندروید می باشد امکانات فوق العاده دارد که بدون شک بعد از کار با ان شیفته این برنامه خواهید شد. برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

 



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 14 فروردين 1392

و ساعت 22:17
 
 


 

بازی فوق العاده محبوب و پرطرفدار سیمز The Sims 1 – کم حجم شده

the sims 1 بازی فوق العاده محبوب و پرطرفدار سیمز The Sims 1   کم حجم شده

همان طور که می دانید سری بازی های سیمز ( The Sims ) یکی از محبوب ترین و بهترین های در سبک مدیریتی , استراتژیک و در اصل شبیه ساز زندگی ( Life Simulation ) بوده که نسخه اول آن در سال 2000 توسط شرکت معروف EA یا همان Electronic Arts طراحی و عرضه شد. مدت زیادی طول نکشید که این شاهکار بسیاری از افراد را به نوعی شیفته ی خود کرد و به ترتیب در سال های 2008 و 2012 دومین و سومین نسخه از آن انتشار یافت.

The Sims 1 که اولین نسخه از این مجموعه سیمز محسوب می شود با گرافیک متعادل و سبک خارق العاده ای که دارد به جرات می توان گفت که از اکثریت بازی های امروزی بهتر است. از ویژگی های منحصر بفرد این بازی می توان به پر تعداد بودن مراحل , طراحی خاص و مورد علاقه گیمر , خرید و چیدمان دلخواه وسایل و اسباب خانه اشاره کرد. هم چنین قابل اجرا بودن آن بر روی تمامی ویندوز ها نیز یک ویژگی به حساب می آید.



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 14 فروردين 1392

و ساعت 22:16
 
 


 

trial xtreme 3 بازی هیجانی موتور سواری حرفه ای Trial Xtreme 3 V4.5 اندروید یکی از سبک هایی که از ده

trial xtreme 3 بازی هیجانی موتور سواری حرفه ای Trial Xtreme 3 V4.5   اندروید

یکی از سبک هایی که از ده ها سال پیش و از زمان کنسول های اولیه ای چون Micro و Nintendo تداول داشته , سبک موتور سواری به شکل حرفه ای است. تا کنون هزاران بازی در این سبک طراحی و عرضه شده که Trial Xtreme 3 جدید ترین آن برای سیستم عامل پرطرفدار Android محسوب می شود. این بازی با وجود داشتن حجم مناسب دارای گرافیک و گیم پلی خارق العاده ای بوده و در میان گیم های اندرویدی از بهترین هاست.

نسخه 4.5 از سری سوم این بازی جدید ترین آن بوده که در آن مشکلات نسخ قبلی رفع شده و مراحل جدیدتری افزوده شده است. در هر یک از مراحل Trial Xtreme 3 میبایست با استفاده از مهارت ها , سرعت عمل و موتور های مختلف خود موانعی را که در مقابلتان قرار گرفته را پشت سر بگذارید و به کسب امتیاز بپردازید. لازم به ذکر است Trial Xtreme 3 V4.5 قابل اجرا بر روی گوشی ها و تبت هایی بوده که دارای اندروید 2.1 یا بالا تر می باشند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 45 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 14 فروردين 1392

و ساعت 22:13
 
 


 

با برنامه Make Me Bald v1.1 خود و دوستانتان را کچل کنید و کلی باهم دیگه بخندید!

با برنامه Make Me Bald v1.1 خود و دوستانتان را کچل کنید و کلی باهم دیگه بخندید!

 

همانطور که از تیتر این نرم افزار مشخص است ، یک نرم افزار سراسر خنده و سرگرمی هست که مطمئنا شما و دوستانتان را به خنده وا میدارد!
چطوره با گرفتن یه عکس از دوست یا آشناتون اونو هر طوری که دوست دارید کچل کنید و یا قسمتی از موهاش رو با ماشین کوتاه کنید و اورا غافلگیر کنید!
پیشنهاد می کنم این هیجان زیبا را از دست ندهید…



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 14 فروردين 1392

و ساعت 22:10
 
 


 

مرورگر قدرتمند Opera Mini Web Browser v6.0.24556 برای اندروید

نام این نرم افزار Opera Mini Web Browser v6.0.24556 بوده که می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Opera Mini Web Browser v6.0.24556 مرورگر قدرتمند Opera Mini Web Browser v6.0.24556 برای اندروید

 

 

 

password مرورگر قدرتمند Opera Mini Web Browser v6.0.24556 برای اندرویدپسورد فایل: www.downloadha.com

download مرورگر قدرتمند Opera Mini Web Browser v6.0.24556 برای اندروید لینک دانلود – 732.16 کیلوبایت



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 14 فروردين 1392

و ساعت 22:8
 
 



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by barghdownload ::.
.:: Design By :
wWw.Theme-Designer.Com ::.


 



به وبلاگ من خوش آمدید




اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
متفرقه
کامپیوتر
نرم افزار کامپیوتر
بازی کامپیوتر




amirhossein
















   

1 , دانلود نرم افزار ویرایش و مدیریت حرفه ای تصاویر Ashampoo Photo Commander 11 , فارسی ساز windows xp , دانلود انتی ویروس و دیوار اتش , android , Lie Detector HD v1 , 06 , Earn To Die , IDM UltraCompare 8 , 50 , بهینه سازی سیستم عامل اندروید با Mobo Task Killer Pro 1 , ساخت تصاویر موزاییکی با Foto-Mosaik-Edda 5 , 7 , مروگر قدرتمند ChromePlus 1 , 5 ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 18572
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1