.....................  

 


 

دانلود نرم افزار افزایش کیفیت تصاویر DxO Optics Pro 8.1.5 Build 294 Elite

DxO Optics Pro

DxO Optics Pro 8.1.5 Build 294 Elite نرم افزاری حرفه ای جهت کار با عکس و افزایش کیفیت تصاویر می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود کیفیت تصاویر خود را بالا ببرید . این نرم افزار با استفاده از انالیز لنز دوربین شما کیفیت تصویر را افزایش می دهد. فرقی نمیکند فردی اماتور یا حرفه ای باشید کار با این نرم افزار آسان و راحت می باشد و میتواند رضایت شما را جلب نماید. این نرم افزار با دارا بودن بهترین تنظیمات و بهترین ابزار زیبایترین و بهترین کیفیت وضوح را در تصاویر به شما می دهد. شما میتوانید تصاویر خود را بصورت یک دنیای واقعی ضبط نمائید چیزی که حتی با دوربین های تجاری نیز امکان پذیر نمی باشد! از قابلیت های این نرم افزار پشتیبانی از دو فرمت معروف jpg و RAW تصاویر می باشد. اپتیک این نرم افزار با دار بودن ابزار پیشرفته تنظیمات کنتراست و رنگ برای میاقبله با سخت ترین شرایط نوری بهترین قابلیت ها را به شما ارائه می دهد. از قابلیت های این نرم افزار قابلیت پردازش دسته ای تصاویر ، امکان تنظیم دستی تنظیمات ، تنظیم کیفیت تصاویر بر اساس دوربین و لنز ان ، تنظیمات حرفه ای کنتراست روشنائی و وضوح و ... می باشد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار افزایش کیفیت تصاویر DxO Optics Pro 8, 1, 5 Build 294 Elite,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در شنبه 24 فروردين 1392

و ساعت 17:43
 
 


 

دانلود Hide Folders 2012 v4.1.1.791 نرم افزار مخفی سازی فایلها و فولدرها

Hide Folders

Hide Folders 2012 v4.1.1.791 نام نرم افزاری کاربردی جهت مخفی سازی فایل ها و اطلاعات به صورت حرفه ای می باشد. امروزه محافظت از فایل ها و بلا بردن امینیت انها برای جلوگیری از دسترسی دیگران به عنوان یک امر مهم تلقی یمی شود. با استفاده از نرم افزاری که در این پست برای شما زیزان اماده نموده ایم میتوانید به راحتی فایل های ، درایو های شخصی و اطلاعات خود را به اسانی از دسترس دیگران خارج ساخته و مخفی نمائید. Hide Folders یک نرم افزار هوشمند و ساده برای کاربران ویندوز های ایکس پی و 2000 می باشد. شما تنها با یک کلیک میتوانید اطلاعات خود را مخفی سازید ، مخفی سازی این نرم افزار به گونه ای می باشد که با استفاده از حالت safe modنیز اطلاعات قابل رویت نمی باشند . از روش های حفاظتی این نرم افزار میتوان به 4 روزش ، فقط قابل خواندنی ، فقط مخفی کردن ، فقط قفل کردن ، قفل کردن و مخفی کردن اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Hide Folders 2012 v4, 1, 1, 791 نرم افزار مخفی سازی فایلها و فولدرها,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در شنبه 24 فروردين 1392

و ساعت 17:39
 
 


 

دانلود نرم افزار فتوشاپ ادوبی اندروید Photoshop Touch for phone 1.0.1

دانلود نرم افزار فتوشاپ ادوبی اندروید Photoshop Touch for phone 1.0.1

 

با نرم افزار ادوب فتوشاپ نسخه موبایل عکس های خود را جذاب تر کنید و با خلاقیت  تصاویر خود را ویرایش کنید. با امکانات فوق العاده نرم افزار قدرتمند فتوشاپ شما می توانید تغییرات فوق العاده ای در تصاویر خود ایجاد کنید. ترکیب عکس ها، اعمال افکت های حرفه ای ، و به اشتراک گذاری تصاویر خود با دیگران در توئیتر و فیسبوک از ویژگی های این نسخه از فتوشاپ است که در ماه های گذشته در نسخه تبلت شاهد آن ها بودید و امروز میتوانید این امکانات را به گوشی اندرویدی خود بیاورید.

 ویژگی ها:

- استفاده از امکانات محبوب فتوشاپ مانند لایه ها ، ابزار انتخاب، فیلترها، adjustments برای ساخت تمام تصورت شما

- بهبود امکانات نسخه قدیمی فتوشاپ و بهمینه سازی برای تلفن همراه شما

- امکان کار بار متون در تصاویر و افکت های فوق العاده strokes, shadows، fade ,…

- امکان استفاده از دوربین گوشی شما و پر کردن لایه با گرفتن مستقیم عکس

- قابلیت ترکیب دو عکس به آسانی

- شما می توانید عکس خود را در گوشی شروع به ویرایش کنید در تبلت ویرایش را ادامه دهید یا برای پایان کار میتوانید آن را به فتوشاپ کامپیوتر خود منتقل کنید

- توانایی کار با عکس های با رزولیشن بالا تا ۱۲ مگا پیکسل



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 22 فروردين 1392

و ساعت 20:15
 
 


 

دانلود نسخه جدید تام گربه دوست داشتنی Talking Tom Cat 2.1.1 به همراه دیتا

دانلود نسخه جدید تام گربه دوست داشتنی Talking Tom Cat 2.1.1 به همراه دیتا

 

گربه بامزه و خنده داری که با تقلید صدای جالب خود حسابی به طرفدارای اندروید اضافه کرده و می کند!

اما در این نسخه فقط به تقلید صدا نمی پردازد و کارهای دیگه هم به این برنامه اضافه شده که در ادامه مطلب میتونید از آن با خبر بشید!

از مهمترین ویژگی های این نسخه به فضای ۳D آن می توان اشاره کرد.

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 22 فروردين 1392

و ساعت 20:13
 
 


 

دانلود بازی سای سخنگو Talking PSY v1.7 به همراه دیتا

دانلود بازی سای سخنگو Talking PSY v1.7 به همراه دیتا

 

آیا دوست دارید سای ( خواننده گانگنام استایل ! ) دوست شما باشد ؟

کمتر کسی است که آهنگ gangnam style را نشنیده باشد . این نرم افزار نه تنها صدای شما را با صدایی با مزه تکرار می کند بلکه حرکات رقص جالب سای را نیز اجرا می کند . این برنامه با تمام برنامه های سخنگو که تا به حال وجود داشته است فرق می کند .

اگر از سای بدتان می آید اشکالی ندارد می توانید او را کتک نیز بزنید ! شما می توانید با زدن به سر یا شکم او او را بزنید .

برای دانلود بازی سای سخنگو و تصاویر بیشتری از محیط بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

 

مسیر کپی دیتا : android/obb



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 22 فروردين 1392

و ساعت 20:10
 
 


 

دانلود برنامه کشیدن سیگار Roll A Joint v2.5.0

Roll A Joint یک برنامه جالب و سرگرم کننده می باشد که نسخه جدید آن را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . در این برنامه باید با استفاده از روش های مختلف سیگار را درست کنید و بپیچانید و مصرف کنید. در ابتدا باید سیگار خود را آماده کنید و سپس بر روی صفحه نمایش لمس کنید تا فندک ظاهر شود اکنون سیگار شما آماده کشیدن می باشد. این برنامه با استفاده از میکروفون گوشی اندروید شما کار می کند به گونه ای که زمانی که شما در میکروفون گوشی فوت می کنید سیگار در حال مصرف می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

دانلود برنامه کشیدن سیگار Roll A Joint v2.5.0



:: موضوعات مرتبط: اندروید، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 22 فروردين 1392

و ساعت 20:6
 
 


 

مروگر قدرتمند ChromePlus 1.5.0.0

ChromePlus

کروم نامی است که می توان در میان بازار داغ رقابت  آن را با بیشترین درصد رشد دانست . با وجود اینکه هنوز فاصله ی نسبتا زیادی تا اینترنت اکسپلورر و نیز وجود دارد اما قابلیت ها و قدرت که باعث رسیدن به چنین درصد رشدی شده است لرزه را بر اندام دو رغیب نامی خود انداخته است . این محصول گوگل به دلیل سادگی ظاهری دلنشینش و همچنین بارگذاری بسیار سریع صفحات وب کاربران زیادی را از رقبا دزدیده که البته روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود . به دلیل متن باز بودنش زمینه را برای توسعه دهندگان باز گذاشته و دلیلی شده است بر ساخت یک نسخه نوین توسط شرکت Maple Studio با نام ChromePlus که تمامی توابع موجود در ویرایش اصلی را بر خود می بیند . اما از قابلیت هایی که در این ورژن افزوده شده است می توان به امکانات هیجان انگیزی نظیر ژست ماوس ، Drag & Drop حرفه ای و تب اینترنت اکسپلورر اشاره نمود . اگر از طرفداران پروپا قرص کروم هستید ، پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده این ویرایش را تجربه کنید .

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: مروگر قدرتمند ChromePlus 1, 5, 0, 0,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 21 فروردين 1392

و ساعت 16:15
 
 


 

ساخت تصاویر موزاییکی با Foto-Mosaik-Edda 5.7.1

Foto-Mosaik-Edda

تصاویر موزاییکی یکی از جالب ترین و نوآورانه ترین ایده های مربوط به زمینه ی گرافیک می باشد که در خلق آن برای ساخت یک عکس از صد ها عکس دیگر استفاده می شود که در نمای دور تصویر اصلی دیده شده و هر چه قدر که آن را بزرگ تر نماییم ، تصاویری که هر یک خشتی شده اند برای ساخت این بنا بهتر نمایان می شوند . شاید تا کنون به چنین تصاویر برخورده باشید و با حیرت تمام در آن و زمانی که برای طراحی اش صرف شده نگریسته اید اما هیچ گاه به ذهن تان هم خطور نکرده که خودتان چنین چیزی بسازید آن هم از تصاویر خودتان !

نرم افزار Foto-Mosaik-Edda برنامه بسیار جالب می باشد که به شما کمک می کند تا به سادگی هرچه تمام تر و تنها با چند کلیک ، تصاویر موزاییکی را از عکس های مورد نظر خود بسازید بی آنکه طراحی خوش ذوق باشید و یا دانش نرم افزار های گرافیکیی را داشته باشید . تنها کافیست تا پس از نصب  ، یک بانک اطلاعاتی از تصاویر خودتان بسازید و لازمه ی انجام آن ، انتخاب دایرکتوری عکس هایتان می باشد . پس از آن با انتخاب یک تصویر که قصد موزاییکی کردن آن را دارید می توانید تصویری اعجاب انگیز ساخته و همگان را انگشت به دندان کنید ! با توجه به حجم کمی که نرم افزار Foto-Mosaik-Edda دارد ، پیشنهاد می کنیم تجربه ی آن را از دست ندهید .



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: ساخت تصاویر موزاییکی با Foto-Mosaik-Edda 5, 7, 1,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 21 فروردين 1392

و ساعت 16:3
 
 


 

دانلود نرم افزار مقایسه فایل ها با یکدیگر IDM UltraCompare 8.50.0.1018

IDM UltraCompare

IDM UltraCompare 8.50.0.1018 نرم افزاری کاربری جهت مقایسه دو فایل با یکدیگر می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را مید هد تا بتوانید دو فایل را از نظر متنی و پوشه ها، و همچنین فایل های فشرده با یکدیگر مقایسه نمائید. با استفاده از مقایسه فایل های شما میتوانید به تفاویت فایل های با بکدیگر پی ببرید. هم چنین یکی از قابلیت های ویژه این نرم افزار امکان ادغام دو فایل مشابه با بکدیگر می باشد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: IDM UltraCompare 8, 50, 0, 1018,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 15 فروردين 1392

و ساعت 13:53
 
 


 

حذف و تعییر پسورد ها با نرم افزار Active Password Changer Professional 5.0

 

Active Password Changer

Active Password Changer Professional 5.0 نام نرم افزاری حرفه ای جهت حذف و جایگزینی رمز های عبور می باشد. حتما تا به حال برای شما نیز پیش امده است که رمز ورود به ویندوز یا شبکه خود را از فراموش یا گم کرده باشد. در این صورت اکثر کاربران مجبور به تعویض دوباره ویندوز خوب می شوند! در این پست از وب سایت میهن دانلودما برای شما عزیازن نرم افزاری اماده کرده ایم که با استفاده از ان میتوانید رمز سیستم عام ۀ یا شبکه ، یا سرور خود را حذف کرده و رمز جدید را برای انها جایگزین نمائید. این نرم افزار یک فایل برای فلاپی دیسک یا سی دی ایجاد می نماید و شما با استفاده از بوت میتوانید تمامی رمز های سیستم را حذف نمائید و یک رم زخالی برای انها بگذارید تا بتوانید به اسانی وارد شوید. علاوه بر ویندوز های معمولی شما میتوانید این عملیات را بر روی ویندوز های سرور از جمله 2003, 2000 ، 2008 نیز اعمال کنید و رمز ویندوز سرور خود را نیز حذف نمائید.پايگاه هاي داده هاي SAM موجود در نرم افزار بطور حرفه ای هارد شما را اسکن نموده و اطلاعات ازم را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین شما با استفاده از ابزار موجود در نرم افزار میتوانید در صورتی که سیستم عامل شما چند کاربره باشد یوزر ها را به نمایش در اورده و اقدام به تغییر رمز یوزر مورد نظر بپردازید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 15 فروردين 1392

و ساعت 13:47
 
 



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by barghdownload ::.
.:: Design By :
wWw.Theme-Designer.Com ::.


 



به وبلاگ من خوش آمدید




اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
متفرقه
کامپیوتر
نرم افزار کامپیوتر
بازی کامپیوتر




amirhossein
















   

1 , دانلود نرم افزار ویرایش و مدیریت حرفه ای تصاویر Ashampoo Photo Commander 11 , فارسی ساز windows xp , دانلود انتی ویروس و دیوار اتش , android , Lie Detector HD v1 , 06 , Earn To Die , IDM UltraCompare 8 , 50 , بهینه سازی سیستم عامل اندروید با Mobo Task Killer Pro 1 , ساخت تصاویر موزاییکی با Foto-Mosaik-Edda 5 , 7 , مروگر قدرتمند ChromePlus 1 , 5 ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 18570
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1