.....................  

 


 

 دانلود The Penguin King 2012 BluRay مستند شاه پنگوئن
|مستند ( The Penguin King ) محصول 2012  با کیفیت BluRay 720p|
|تقدیم به کاربران علاقه مند به مستند حیات وحش میهن دانلود|

|این مستند به صورت کاملا سه بعدی 3D Half SBS می باشد |

پنگوئن یکی از موجودات دوست داشتنی قطب جنوب است.این مستند در مورد شاه پنگوئن می باشد که پس از سه سال به سرزمین خود باز میگردد ، جایی که به دنیا آمده و بزرگ شده است.
پَنگوئن‌ها پرندگانی هستند بدون قدرت پرواز از راسته گُوِه‌سانان (Sphenisciformes) از خانواده گُوه‌گان (Spheniscidae) که از ماهی‌ها تغذیه می‌کنند آنها بال‌های کلفتی دارند که به عنوان باله شنا از آن بهره می‌گیرند. پنگوئنها در جاهای سردسیر نیمگردی پایینی زمین زیست می‌کنند.نام راسته و خانواده آنها نمایانگر شکل گوه‌ای بدن آنها است
از نظر ریشه‌ای نام پنگوئن متعلق به پنگوئن اقیانوس منجمد شمالی می‌باشداین پرندگان قادر به پرواز نیستند زمانی که ملوانها به اقیانوس منجمد جنوبی رسیدند همین نام را به پرندگان آنجا که قادر به پرواز نبودند اطلاق کردند. در مورد ریشه این نام گوناگون گویند.

 دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

http://shop.mihandownload.com/wp-content/uploads/2012/07/dl.gif

براي خرید The Penguin King 2012 3D مستند سه بعدی شاه پنگوئن  در 1 دي وي دي  به قیمت 4200 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید.

buybig1.gif

http://mihandownload.com/site-theme/blue/ads/khanwars/hdd.gif



 دانلود The Penguin King 2012 BluRay مستند شاه پنگوئن


قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:

 
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.

راهنمای عمومی رفع ارور اکسترکت:

اینجا کلیک کنید




در صورت برخورد با هرگونه مشکل درزمینه ی اکسترکت و پخش فیلم های منتشر شده در میهن دانلود ، مشکل خود را همراه با عکس و متن ارور  به آدرس زیر ارسال نمایید    ؛ شایان ذکر است ایمل های فاقد مشخصات گفته شده پاسخ داده نمی شوند :
hassannezhad.h @ Gmail.com



کیفیت به شرح زیر می باشد:

 

English | 01:20:12 | H264 | 1368x768 | 24.00fps 7560 Kbps | AC3 640 Kbps 48.0khz | 4.24 GiB

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 28 فروردين 1392

و ساعت 19:30
 
 


 

دانلود بازی Need For Speed Most Wanted Unique 2010

دانلود بازی Need For Speed Most Wanted Unique 2010
همان Most Wanted قدیم اما با ماشین های جدید و اسپرت منحصر به فرد.
100% تست شده و نصب آسان بدون نیاز به کرک.

حتمآ اکثر شما با محصولات کمپانی EA آشنا هستید. از جمله معروف ترین محصصولات این کمپانی بزرگ را میتوان به مجموعه بازیهای جنون سرعت Need For Speed اشاره نمود که به جرات میتوان آنها را به عنوان زیبا ترین و پر طرفدارترین بازیهای اتومبیل رانی در سراسر جهان قلمداد نمود. هر ساله بازی جدیدی از سری مسابقات جنون سرعت از این شرکت روانه بازارهای جهانی میگردد که عمدتآ با فروش بسیار بالایی رو به رو می گردد. در سال 2009 بازی Shift از سری بازی های NFS وارد بازار شد که با فروش بسیار خوبی رو به رو گردید. یکی از محصولات قدیمی این شرکت Most Wanted می باشد که قطعآ اکثر کسانی که به سری بازیهای NFS علاقه مند اند آنرا می شناسند. میتوان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازیهای جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازیهای کامپیوتری Most Wanted از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است. امروز در سایت نسخه 2010 این بازی پر طرفدار را با امکانات جدید و ظاهر کاملآ تغییر یافته برایتان آماده کرده ایم. بازی

NFS Most Wanted Unique 2010

از لحاظ محتوا و سبک بازی کاملآ شبیه نسخه قدیمی خود است در واقع شما در ابتدا با BMW که در اختیار دارید شروع به مسابقه می کنید و سپس با از دست دادن آن و انتخاب ماشین جدید اقدام به سپری نمودن Black List خواهید نمود تا در مرحله پایانی BMW خود را پس بگیرید. اما ظاهر بازی دستخوش تحولات گوناگونی گشته به عنوان مثال BMW شما سفید رنگ بوده و دارای اسپرت ساده می باشد که در این نسخه جدید رنگ آن به مشکی متالیک تغییر یافته و تمامآ اسپرت شده می باشد. علاوه بر این سایر قسمت های بازی تغییر یافته مانند جاده ها ، رنگ درختان و چمن زارها ، ماشین هایی که در حال عبور و مرور هستند ارتقا یافته و به طور کامل اسپرت شدند و بسیاری از قسمت های ریز و درشت بازی تغییر یافتند و زیباتر شدند. این نسخه از بازی مخصوص کسانی تهیه شده که علاقه بسیار زیادی به رنگ ها و ابزارهای اسپرت ماشین دارند.



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در شنبه 24 فروردين 1392

و ساعت 18:9
 
 


 

ساخت تصاویر موزاییکی با Foto-Mosaik-Edda 5.7.1

Foto-Mosaik-Edda

تصاویر موزاییکی یکی از جالب ترین و نوآورانه ترین ایده های مربوط به زمینه ی گرافیک می باشد که در خلق آن برای ساخت یک عکس از صد ها عکس دیگر استفاده می شود که در نمای دور تصویر اصلی دیده شده و هر چه قدر که آن را بزرگ تر نماییم ، تصاویری که هر یک خشتی شده اند برای ساخت این بنا بهتر نمایان می شوند . شاید تا کنون به چنین تصاویر برخورده باشید و با حیرت تمام در آن و زمانی که برای طراحی اش صرف شده نگریسته اید اما هیچ گاه به ذهن تان هم خطور نکرده که خودتان چنین چیزی بسازید آن هم از تصاویر خودتان !

نرم افزار Foto-Mosaik-Edda برنامه بسیار جالب می باشد که به شما کمک می کند تا به سادگی هرچه تمام تر و تنها با چند کلیک ، تصاویر موزاییکی را از عکس های مورد نظر خود بسازید بی آنکه طراحی خوش ذوق باشید و یا دانش نرم افزار های گرافیکیی را داشته باشید . تنها کافیست تا پس از نصب  ، یک بانک اطلاعاتی از تصاویر خودتان بسازید و لازمه ی انجام آن ، انتخاب دایرکتوری عکس هایتان می باشد . پس از آن با انتخاب یک تصویر که قصد موزاییکی کردن آن را دارید می توانید تصویری اعجاب انگیز ساخته و همگان را انگشت به دندان کنید ! با توجه به حجم کمی که نرم افزار Foto-Mosaik-Edda دارد ، پیشنهاد می کنیم تجربه ی آن را از دست ندهید .



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: ساخت تصاویر موزاییکی با Foto-Mosaik-Edda 5, 7, 1,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 21 فروردين 1392

و ساعت 16:3
 
 


 

دانلود بازی Earn To Die عبور از زامبی ها

بازی Earn To Die

در بازی Earn To Die شما باید به نقطه از یک منطقه بروید و ماموریتی را اجرا کنید.در مسر راه شما زامبی ها قرار گرفته اند.شما باید زامبی ها را پشت سر بزارید.برای این کار شما ماشین دارید ماشین شما احتیاج به بنزین دارد و نیاز دارید تا ماشین خود را ارتقا دهید تا بتوانید موفق شوید.

نوع بازی:فلش زامبی رانندگی هیجیانی

فرمت:SWF

حجم بازی:3.72 مگابایت

راهنمای بازی:در هنگام بازی از نت خارج شوید.

دانلود بازی Earn To Die (سرور اصلی لینک مستقیم)

 

تصویری از محیط بازی Earn To Die



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،
:: برچسب‌ها: Earn To Die,

نوشته شده توسط amirhossein در پنج شنبه 15 فروردين 1392

و ساعت 13:34
 
 


 

بازی فوق العاده محبوب و پرطرفدار سیمز The Sims 1 – کم حجم شده

the sims 1 بازی فوق العاده محبوب و پرطرفدار سیمز The Sims 1   کم حجم شده

همان طور که می دانید سری بازی های سیمز ( The Sims ) یکی از محبوب ترین و بهترین های در سبک مدیریتی , استراتژیک و در اصل شبیه ساز زندگی ( Life Simulation ) بوده که نسخه اول آن در سال 2000 توسط شرکت معروف EA یا همان Electronic Arts طراحی و عرضه شد. مدت زیادی طول نکشید که این شاهکار بسیاری از افراد را به نوعی شیفته ی خود کرد و به ترتیب در سال های 2008 و 2012 دومین و سومین نسخه از آن انتشار یافت.

The Sims 1 که اولین نسخه از این مجموعه سیمز محسوب می شود با گرافیک متعادل و سبک خارق العاده ای که دارد به جرات می توان گفت که از اکثریت بازی های امروزی بهتر است. از ویژگی های منحصر بفرد این بازی می توان به پر تعداد بودن مراحل , طراحی خاص و مورد علاقه گیمر , خرید و چیدمان دلخواه وسایل و اسباب خانه اشاره کرد. هم چنین قابل اجرا بودن آن بر روی تمامی ویندوز ها نیز یک ویژگی به حساب می آید.



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در چهار شنبه 14 فروردين 1392

و ساعت 22:16
 
 


 

دانلود بازی plice supercars racing

police supercars racing مسابقات حرفه ای ماشین های پلیس در بازی Police Supercars Racing

همان طور که بسیاری از شما کاربران آشنایی دارید سبک دزد و پلیس از اوایل پیدایش بازی های مجازی و کنسول های اولیه وجود داشته و از همان زمان طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده است. بازی Police Supercars Racing نیز در همین سبک توسط Free Game Pick طراحی و منتشر شده است. در مراحل ابتدایی این بازی به گیمر آموزش های لازم برای رانندگی حرفه ای توسط ماشین های مدل بالای پلیس داده می شود که پس از رد کردن این مراحل قادر به رانندگی در خیابان های شهر با سرعت هر چه تمام خواهید بود.

وظیفه اصلی شما در مرحله های مختلف , جلوگیری از ایجاد آشوب در شهر و دستگیری ماشین های خلافکار بوده ولی در این میان محدودیتی از نظر سرعت و قانون برایتان وجود نداشته و به هر نوعی که دوست داشته باشید می توانید رانندگی کنید ! به عنوان مثال با فشار دادن دکمه Ctrl قادر به لایی کشی با ماشین پلیس خواهید بود. هم چنین از دکمه Ctrl برای روشن کردن آزیر پلیس و کنار زدن ماشین های دیگر نیز می توانید استفاده کنید. Police Supercars Racing حجم بسیار مناسب و در عین حال گرافیک خارق العاده ای داشته که می توانید ساعت ها سرگرمتان کند.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در سه شنبه 13 فروردين 1392

و ساعت 17:30
 
 


 

نرم افزار تشخیص چهره در 20 سال بعد

Untitled-1.jpg

آیا دوست دارید چهره خود را در 20 سال آینده یعنی وقتی تقریبا پیر شده اید ببیند؟ شما میتوانید چهره خود را بدون اینکه این زمان طولانی را صبر کنید ، ببینید !
Prophecy Master یک برنامه ی ساده ای است که اجازه میدهد که شما صورت خودتان و یا صورت دوستانتان را پیرتر ببینید .
یک عکس را با این برنامه باز کرده و فقط با فشردن یک کلیک نتیجه را ببینید
این برنامه با فن آوري پيشرفته بازشناسي صورتي طراحي شده است
اگر شما میخواهید تفریحی با خانواده و یا دوستان خود داشته باشید از این برنامه استفاده بکنید

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر، ،

ادامه مطلب

نوشته شده توسط amirhossein در دو شنبه 12 فروردين 1392

و ساعت 22:10
 
 



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by barghdownload ::.
.:: Design By :
wWw.Theme-Designer.Com ::.


 



به وبلاگ من خوش آمدید




اندروید
نرم افزار اندروید
بازی اندروید
متفرقه
کامپیوتر
نرم افزار کامپیوتر
بازی کامپیوتر




amirhossein
















   

1 , دانلود نرم افزار ویرایش و مدیریت حرفه ای تصاویر Ashampoo Photo Commander 11 , فارسی ساز windows xp , دانلود انتی ویروس و دیوار اتش , android , Lie Detector HD v1 , 06 , Earn To Die , IDM UltraCompare 8 , 50 , بهینه سازی سیستم عامل اندروید با Mobo Task Killer Pro 1 , ساخت تصاویر موزاییکی با Foto-Mosaik-Edda 5 , 7 , مروگر قدرتمند ChromePlus 1 , 5 ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1